۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85568644
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی با تانکرهای سیار در دماوند انجام می شود

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۸
کد خبر: 85568644
آبرسانی با تانکرهای سیار در دماوند انجام می شود

دماوند - ایرنا -اداره آب و فاضلاب شهر دماونداعلام کرد: تانکرهای سیار آبرسانی در پی کمبودآب پس از قطعی برق در برخی نقاط شهر دماوندامشب -چهارشنبه شب - تا صبح فردا- پنج شنبه - در حال خدمت‌رسانی توزیع اب هستند.

به گزارش ایرنا، این اداره  چهارشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای با اشاره به قطع برق که منجر به نقص در تامین و تولید آب شرب این شهرستان شده از اهالی خواست که نسبت به ذخیره‌سازی آب برای مصارف ضروری اقدام کنند.

این منبع یاد اوری کرد که تا ساعات ابتدایی صبح فردا آب شرب برخی از نقاط گیلاوند و دماوند دچار افت فشار و قطعی است که البته تانکرهای سیار آبرسانی در سطح شهر در حال خدمات رسانی و عرضه اب می باشند.

قطعی ٢ ساعته برق در شهرستان دماوند

اسدی، رئیس اداره برق منطقه دماوند در خصوص قطعی برق اظهار کرد: به علت ناترازی تولید و مصرف و افت فرکانس شبکه برق پست فوق توزیع عامری قطع شد که تقریبا تمامی دماوند و گیلاوند و بخشی از شهر رودهن و همچنین روستاهای اطراف فاقد برق هستند.

وی افزود: طی زمان‌بندی صورت گفته حداکثر به مدت دو ساعت طول می‌کشد.

باغداران شهرستان دماوند نیز از قطعی مکرر برق و خاموشی چاه‌های آب کشاورزی، گله مند هستند.
آنان نگران خشک شدن و از بین رفتن درختان به دلیل قطعی برق مداوم که به‌طور میانگین هشت ساعت در روز ادامه دارد، هستند چرا که در صورت ادامه این وضعیت، خسارت به باغ‌ها و محصولات وارد خواهد شد.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha