۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85569143
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قائمی: مشاوره اشتباه به کاظمی داده بودند

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85569143
قائمی: مشاوره اشتباه به کاظمی داده بودند

تهران- ایرنا- مربی تیم والیبال نوجوانان ایران، گفت: متاسفانه در مقطعی، برخی دوستان به صابر کاظمی مشاوره اشتباه دادند که باعث شد او در تیم ملی حضور نیابد.

به گزارش ایرنا، فرهاد قائمی، مربی تیم والیبال نوجوانان ایران و بازیکن دوره نسل طلایی والیبال درباره جلسه‌ای که سه‌شنبه ۲۳ مرداد با رئیس فدراسیون والیبال و صابر کاظمی داشت، اظهار کرد: وقتی رای کمیته انضباطی صابر صادر شد با او صحبت کردم و خودش متوجه شده بود که تصمیمی که گرفته اشتباه بوده است. در بین صحبت‌هایی که داشت، فهمیدم متاسفانه در آن مقطع زمانی دوستانی به او مشاوره اشتباه داده بودند که باعث شد در تیم ملی حضور نیابد. بعد از این اتفاقاتی که افتاد، صابر با من صحبت کرد و فهمید که نباید چنین تصمیمی می‌گرفت که کار به این مرحله بکشد.

وی ادامه داد: صابر گفت که از کاری که کرده واقعا ناراحت است و دوست دارد جبران کند و دوباره لباس تیم ملی را بپوشد و انگیزه‌اش هم بیشتر از پیش خواهد بود. او تاکید کرد که حاضر است با عملکرد خود این موضوع را ثابت کند. بعد از مکالمه با صابر با رئیس فدراسیون صحبت کردم که در صورت امکان جلسه‌ای حضوری داشته باشیم تا تقوی حرف‌های صابر را بشنود و من هم درخواستم را از رئیس فدراسیون مطرح کنم.

قائمی در خصوص درخواستش از رئیس فدراسیون والیبال، عنوان کرد: درخواستم این بود که بخاطر منافع والیبال با توجه به هدف رئیس فدراسیون که المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است و استعدادی که صابر دارد، تقوی نگاه مثبت و پدرانه به این موضوع داشته باشند. کاظمی بازیکن جوانی است و به هر حال این رده سنی اشتباهاتی یا خطاهایی دارند که وظیفه ماست که دست آن‍ها را بگیریم و در شرایط سخت راه درست را نشان‌شان دهیم.

مربی تیم نوجوانان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه با تقوی تصریح کرد: خوشبختانه رئیس فدراسیون صحبت‌های صابر را شنید و ما هم درخواست خود را ارائه دادیم. از تقوی خواستم که نگاه مثبت پدرانه به این موضوع داشته باشد و شرایطی فراهم شود که صابر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشد و در رای صادر شده تجدیدنظر کند تا دل مردم ترکمن صحرا دوباره شاد شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخورد درست با بازیکنانی که از حضور در تیم ملی امتناع کردند، چیست؟ عنوان کرد: من از دلایل آن‌ها مطلع نیستم و نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم اما باید با بازیکنان درباره نیازها و مشکلات صحبت شود. بعضی از مشکلات با صحبت کردن برطرف می‌شود. با صحبت کردن مطمئنا به خروجی خوبی می‌رسیم و خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha