امام جمعه رباط کریم: آزادگان سمبل شرف و غیرت ملت ایران هستند

رباط کریم - ایرنا - امام جمعه رباط کریم در مراسم تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت: آزادگان ، سمبل شرف و غیرت ملت ایران هستند و تمامی ملت ایران به آزادگان و خانوادهای مقاوم آنان افتخار می کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس با تبیین دلایل آغاز جنگ و حمایت استکبار از حکومت بعثی عراق، غیرت جوانان ایرانی را ستوده و گفت: جوانان ما علیرغم آنکه دوره های نظامی کافی نیز ندیده بودند ، با عزم ملی و دینی و با گوش جان سپردن به اوامر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حسرت دست اندازی به این کشور را در دل دشمنان گذاشتند.

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی بر تاریخ ایران است که با رشادت فرزندان این مرز و بوم ورق خورد و جوانان رشید ایران اسلامی کاری کردند که دیگر هیچ دشمنی فکر تهاجم نظامی به این مرز و بوم را در مخیله اش راه ندهد.

امام جمعه رباط کریم: آزادگان سمبل شرف و غیرت ملت ایران هستند

امام جمعه شهرستان رباط کریم ، آزادگان سرافراز را سمبل ایستادگی و شجاعت خوانده و تصریح کرد: آزادگان در برابر تهاجم ناجوانمردانه شرق و غرب ایستاده و شکنجه های اردوگاههای جنایت کاران بعثی را تحمل نمودند اما به ایران و انقلاب پشت نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه اگر امروز ایران مقتدر است و جبهه مقاومت ، دشمنان را زمین‌گیر کرده است، نتیجه رشادت شماست افزود: امروز شما آزادگان سمبل شرف ملت ایرانید و تمامی ملت ایران به شما و خانواده های مقاوم شما افتخار می کند .

امام جمعه شهرستان رباط کریم در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای دوران اسارت یادآور شد: دو شهید اسارت در شهرستان رباط کریم داریم شهید نریمانی که در اردوگاههای بعثی در سال ۶۸ به شهادت رسید و شهید رهساز که در اثر جراحات ناشی از شکنجه های قرون وسطایی دشمن بعثی بعد از بازگشت به میهن به شهادت رسید و ما یاد و نام این دو شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

وی در پایان از زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین شهردار محترم و همکارانشان در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان معزز شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha