جانشین فراجا: بیش از یک میلیون زائر اربعین وارد عراق شدند

اهواز- ایرنا- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بیش از یک میلیون زائر و مشتاق زیارت امام حسین(ع) از مرزهای مختلف از جمله شلمچه برای شرکت در بزرگداشت کنگره بزرگ جهان اسلام وارد کشور عراق شدند.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی پنجشنبه در دیدار با مشاور وزیر کشور عراق و مسئول ورود زائران از مرزها، که در مرز شلمچه کشور عراق برگزار شد اظهار داشت: دولت و ملت عراق در اجرای این مراسم از زائران امام حسین(ع) پذیرایی خوبی کرده‌اند که جای تشکر دارد.

وی افزود: تا به این ساعت بیش از یک میلیون زائر از مرزهای مختلف از جمله شلمچه برای شرکت در مراسم و بزرگداشت این کنگره بزرگ جهان اسلام وارد کشور عراق شدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: آنچه که امروز در مرزهای مشترک کشور ایران و عراق می‌بینیم جز وحدت زیر پرچم امام حسین علیه السلام چیز دیگری نیست که قطعاً برکاتی برای هر دو کشور و جهان اسلام خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی جلوه‌ای از بسترسازی برای ظهور حضرت بقیه الله العظم است، عنوان داشت: یکی از ظرفیت‌های بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت کنگره بزرگ اربعین امام حسین علیه السلام است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: وقتی با همکاران و مسئولان ۲ کشور گفتگو می‌کنیم همه با عشق و علاقه به این ماموریت نگاه می‌کنند و عاشقانه امور را دنبال می‌کنند که این جای خوشبختی است.


وی گفت: از مسئولان پایانه شلمچه کشور عراق، گمرگ، گذرنامه، مرزبانی و رسانه‌ها که جز خادمان زائران هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تردد بین ۲ کشور در این مدت زمان کوتاه با این جمعیت در جهان بی‌سابقه است و تسهیلات به وجود آمده برای افزایش تردد بسیار تاثیر گذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha