فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان: آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان هستیم

گرگان- ایرنا- فرمانده تیپ متحرک هجومی ۲۳۰ شهید اسدالله متاجی گرگان گفت: فرزندان این سرزمین در این تیپ آماده پاسخ دادن به هر نوع تهدید دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هستند

سرهنگ علی‌اکبر عرب روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: پرسنل پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ گرگان با فراگیری آموزش‌های نظامی و تکنیک‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی، سه سال امنیت مرزهای شرقی کشور را برعهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل این تیپ که به تازگی به یگان خود بازگشته، در حال فراگیری آموزش‌های نوین هستند و از آمادگی کامل برای انجام هرگونه حفاظت و پاسداری از ایران اسلامی برخوردارند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب، مهارت‌آموزی اقشار مختلف مردم در رشته‌های مختلف است و با توجه به حضور جوانان در این یگان نظامی، از مدتی قبل طرح مهارت‌آموزی جوانان آغاز شد و در راستای آن، تیپ ۲۳۰ گرگان در زمینه مهارت آموزی پرسنل وظیفه در بین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی رتبه اول را کسب کرد.

عرب یادآور شد: مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در دوران بعد خدمت، باعث دوری جوانان از آسیب‌ و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان: آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان هستیم

وی افزود: همچنین سه نفر از سربازان مهارت‌آموز این تیپ در رقابت‌های مهارت‌آموزی کشور سه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران اگر بخواهند دنبال حقیقت و عدالت باشند، رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی بیان کرد: خبرنگاران مهمترین واسطه، بی‌واسطه و حلقه مفقوده بین مردم و مسوولان جامعه هستند.

وی یادآور شد: هر بیان و اطلاع‌رسانی نابهنگام و نسنجیده اصحاب رسانه، امکان به تشنج کشیدن جامعه را دارد.

عرب بر فعالیت خبرنگاران تخصصی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: با خبرنگاران تخصصی، شجاع، متدین و عدالت‌محور، سبب استقبال مردم و شکوفایی جامعه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha