فرمانده انتظامی: حل آسیب های اجتماعی قم با همکاری رسانه ها امکان پذیر است

قم - ایرنا- فرمانده انتظامی قم با اشاره به نقش مهم رسانه های استان در حل معضلات و آسیب های اجتماعی گفت: مسوولان قم باید در این ارتباط همکاری با رسانه ها را تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم افزود: رسانه ها در جامعه اثر بخشی قابل توجهی دارند و متولیان امر در استان برای حل مشکلات موجود باید تعامل گسترده تری با اصحاب رسانه قم داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا که به همراه هشت نفر از دپیلمات های جمهوری اسلامی در سال ۷۷ در مزارشریف به شهادت رسید گفت: روز خبرنگار فرصتی است که از مجاهدت های این قشر که تلاش های زیادی در راستای اطلاع رسانی در جامعه و مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان اسلام انجام می دهند ، تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: رسانه ها دراین شرایط وظیفه سنگینی را بر دوش دارند و نباید بگذارند که توطئه استکبار جهانی در زمینه القای ناامیدی در جامعه محقق شود.

میرحیدری در ادامه با اشاره به جایگاه قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی، لزوم توجه به این شهر مقدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری جشن های نیمه شعبان در قم کاری بزرگ است که با آیین هایی همچون حج برابری می کند هرچند که امکانات و اعتبارات برای فراهم آوردن زمینه خدمت رسانی بیشتر در استان قم فراهم نیست.

وی اظهار کرد: قم در سطح ملی و جهانی مورد توجه است و توسعه این شهر در ابعاد مختلف باید متناسب با اهمیت جایگاه آن باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قرار داشتن قم در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور اشاره کرد و گفت: در حوزه ترددها به دلیل آنکه حجم سفرهای داخلی در محدوده استان قم با امکانات و ظرفیت ها تناسب ندارد لذا باید مسوولان کشوری در این رابطه عنایت ویژه ای به قم داشته باشند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع جرائم سایبری بیان کرد: در این حوزه آمار جرائم افزایشی است و نیازمند مشارکت و همکاری بیشتر رسانه ها برای ارتقای سطح هوشیاری شهروندان هستیم.

وی همچنین با استقبال از انتقادها در راستای بهبود فعالیت های نیروی انتظامی قم، روحیه بخشی به پلیس را با اهمیت دانست و گفت: اهالی رسانه با تولیدات خود در خصوص عملکرد عوامل انتظامی به طور حتم موجب دلگرمی آنان در ادامه مسیر خدمت رسانی به شهروندان خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha