۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85569415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری و جمع آوری ۷۵ خرده فروش و معتاد متجاهر در شیروان

بجنورد- ایرنا- جانشین انتظامی شهرستان شیروان از اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: ۱۰خرده فروش دستگیر و ۶۵ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

به گزارش ایرنا از پلیس استان خراسان شمالی، سرهنگ جواد زرهرن، پنجشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: با اجرای طرح آرامش بیش از چهار کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر نیز کشف شد.

وی افزود : در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان به مرحله اجرا درآمد.

جانشین انتظامی شهرستان شیروان تصریح کرد: ۶۵ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز نگهداری از معتادین تحویل داده شدند.

وی افزود: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ زرهرن خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در نواحی روستایی سکونت دارند و شیروان بعد از بجنورد مرکز استان پرجمعیت ترین شهر استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha