بنا بر نتایج یک نظرسنجی: ترامپ از هریس پیش افتاد

تهران- ایرنا- در آخرین نظرسنجی ملی شبکه فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با هشت درصد اختلاف از کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیش افتاده است.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از تارنمای فاکس نیوز، نتایج آخرین نظرسنجی فاکس نیوز که در سطح ملی و در همه ایالت‌های آمریکا برگزار شد، مشخص کرد که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم‌اکنون برگزار می‌شد، ترامپ با ۸ درصد اختلاف هریس را شکست می‌داد.

نظرسنجی فاکس نیوز از تاریخ ۹ الی ۱۲ آگوست (۱۷ تا ۲۲ مرداد) تحت مدیریت مشترک موسسات تحقیقاتی «بیکن» و «شاو اند کمپانی» و با شرکت یک هزار و ۱۰۵ نفر از واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند، برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی که دارای حاشیه خطای نمونه مثبت یا منفی ۳ درصد بود، به صورت تلفنی به پرسش‌های آن پاسخ دادند.

به گزارش ایرنا، آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

اکنون چهار ماه قبل از مشارکت مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، رقابت برای در اختیار گرفتن سکان کاخ سفید دچار تغییر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha