نماینده غرب خراسان به رییس مجلس و وزیر پیشنهادی راه نامه زد

سبزوار- ایرنا- نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به جان باختن سه فوتبالیست سبزواری در یک حادثه جاده‌ای، با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس و نیز وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم، خواستار توجه به وضعیت راه‌های این منطقه شد.

به گزارش ایرنا،‌ محمدرضا محسنی‌ثانی در نامه خود که روز جمعه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، نوشت: حجم سنگین بار ترافیکی جاده های ترانزیتی، بین شهری و روستایی غرب خراسان با زیرساخت های موجود همخوانی نداشته و متاسفانه ناایمن بودن، عدم تطبیق با پارامترهای استاندارد جاده ای و راهسازی، دارا بودن عرض کم و دوطرفه بودن آنها در محورهای سبزوار - جوین، سبزوار - بردسکن، سبزوار - خوشاب، راه های روستایی بخش بزرگ "روداب" و شهرستان های ششتمد، داورزن و جغتای موجب بروز حوادث جاده ای تاسفباری برای شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا (ع) شده است.

وی با اشاره به حادثه غم انگیز جان باختن سه فوتبالیست جوان در حادثه جاده ای روز چهارشنبه در محور شمالی سبزوار افزود:‌ تکرار این دست حوادث و تصادفات جاده ای غمبار تا بدانجا است که جاده های ناایمن سبزوار بزرگ ما را از سوگی به سوگ دیگر می‌نشاند.

نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی خاطرنشان کرد:‌ در آخرین نمونه از این حوادث و در ۲ حادثه جداگانه، شاهد از دست رفتن سه تن از جوانان برومند و ورزشکار این خطه در راه عزیمت به شهرستان اسفراین و در جاده نا ایمن سبزوار - جوین و یک فرد دیگر در جاده ترانزیتی غیر استاندارد سبزوار - بردسکن بوده ایم.

محسنی‌ثانی، با بیان اینکه اکنون به طور میانگین روزانه شاهد ده‌ها هزار تردد در محورهای ارتباطی این منطقه هستیم، یادآور شده است: ضمن عرض تسلیت به خانواده های سوگوار درگذشتگان و جامعه ورزشی شهرستان، رسیدگی عاجل و اجرای طرح های بر زمین مانده این حوزه را در خصوص جاده های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه خواستار بوده و از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی توجه ویژه و اجرایی را مطالبه می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، پنج نفر از اعضای تیم فوتبال "بیهق" سبزوار که عصر چهارشنبه برای شرکت در یک مسابقه دوستانه فوتبال راهی شهرستان اسفراین در خراسان رضوی بودند، در محدوده شهر "حکم آباد" از توابع شهرستان «جوین» دچار واژگونی خودرو شدند که در این حادثه سه نفر از آنان شامل «حامد ایزی، پرهام کلاته‌سیفری و محمدرضا سرپوشی» جان باخته و ۲ نفر دیگر مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

بهروز محبی نجم آبادی، دیگر نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس نیز دیروز در گفتگو با ایرنا، ضمن ابراز تاسف از حادثه جاده‌ای منجر به جان باختن سه جوان فوتبالیست سبزواری، از وضعیت نابسامان عمده مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی انتقاد کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha