۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85569632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران بوشهری راهپیمایی "جمعه خشم" برگزار کردند

بوشهر-ایرنا- نمازگزاران بوشهری به دنبال تداوم جنایت‌های هولناک رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، راهپیمایی "جمعه خشم" برگزار و اقدام‌های ضدبشری این رژیم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی که پس از اقامه نماز جمعه از مصلی بوشهر تا میدان قدس برگزار شد نمازگزاران بوشهری حمایت قاطع خود را از زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی ابراز کردند.

بوشهری‌ها با اشاره به بمباران وحشیانه مدارس و پناگاههای زنان و کودکان غزه خواستار پایان سکوت خفت بار نهادهای بین المللی و حقوق بشری در برابر رژیم اشغالگر قدس شدند.

نمازگزاران بوشهری همچنین اعلام کردند سکوت کشورهای عربی در برابر نسل کشی در نوار غزه باید هر چه سریع‌تر پایان یابد و زمینه برای آتش بس فوری فراهم شود.

بوشهری‌ها در این راهپیمایی با اهتزاز پرچم کشورهای خط مقاومت به خونخواهی شهادت اسماعیل هنیه تاکید کردند واین اقدام را نقض آشکار حاکمیت جمهوری اسلامی دانستند.

بیشتر بخوانید

دعوت از مردم استان های بوشهر،زنجان و کرمان برای شرکت در راهپیمایی جمعه های خشم

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر اعلام شد

نمازگزاران بوشهری همچنین عملکرد حزب الله لبنان و رزمندگان یمنی برای پاسخ قاطع به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را مورد تجلیل و تمجید قرار دادند.

" ای مظلومان غزه خدا نگهدارتان"، " یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو" و " نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب"، "غزه پیروز است، صهیونیست نابود است"، " رفح شده کرببلا، مهدی بیا مهدی بیا" ، " اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد" از جمله شعارهای بوشهری‌ها در این راهپیمایی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha