۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85569749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: اربعین آغاز راه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است

آبادان- ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: همایش بزرگ اربعین حسینی آغاز راه نابودی کفر و رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای نماز این شهر اظهار کرد: زائران بدون وقفه در حال حرکت به سوی کربلا هستند و در هوای گرم در این همایش بزرگ جهان اسلام شرکت می‌کنند.

وی افزود: این زیارت میلیونی، همایش بزرگ جهان اسلام است؛ به گونه‌ای که دشمنان از آن واهمه دارند.

خطیب جمعه آبادان گفت: زیرساخت‌های خوبی در مرز شلمچه ایجاد شده و موکب‌های مردمی در کنار سایر ارگان‌ها خدمات‌رسانی مناسبی به زائران ارائه می‌کنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: سال ۶۹ بعد از سال‌ها مجاهدت و پس از سپری کردن رنج در سلول‌های رژیم بعثی به کشور بازگشتند .

وی بیان کرد: آزادگان سند زنده پرافتخار برای کشور هستند و باید قدردان آنان بود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سالروز فاجعه سینما رکس گفت: در فاجعه سینما رکس آبادان تعداد زیادی از آبادانی‌ها شهید شدند و لکه ننگی در رژیم طاغوت بود.

خطیب جمعه آبادان افزود:آتش زدن سینما رکس در ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۵۷ توسط نیروهای رژیم پهلوی باعث شد تا روند پیروزی انقلاب شتاب بیشتری بگیرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: صهیونیست‌های غاصب در آن زمان مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و آثار با ارزش و امکانات مسجد را سوزاندند و برای اینکه از مساجد دفاع شود این روز به عنوان روز جهانی مسجد نام گذاری شده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی به مهجور شدن برخی از مساجد در زمان حاضر اشاره کرد و افزود: مسجد اولین بنایی است که در اسلام بنا شده و انقلاب اسلامی ایران از مساجد شروع و تمام سخنرانی ها علیه رژیم طاغوت و راهپیمایی‌ها و پشتیبانی رزمندگان و اداره جنگ هشت سال دفاع مقدس از مساجد مختلف کشور ساماندهی می‌شد.

وی در ادامه اظهار کرد: عقب نشینی در قبال دشمنان خشم خدا را به همراه دارد، اکنون جسارت صهیونیستی‌ها نباید بی‌پاسخ بماند و اگر پاسخ داده نشود آنها گستاخ‌تر خواهند شد.

خطیب جمعه آبادان گفت: در مقابل جسارت و جنایت‌های صهیونیستی‌ها ساکت نخواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنانش با انتقاد از گرانی در بازار آبادان گفت: گرانی در بازار آبادان باعث گلایه شهروندان شده است که باید رسیدگی شود.

خطیب جمعه آبادان افزود: دستگاه‌های نظارتی باید نظارت بیشتری داشته باشند، مردم آبادان مشکلات کمی ندارند و گرانی بازار در این شهر سوال برانگیز است.

وی بیان کرد: بعضی از نانوایی‌ها کیفیت و کمیت نان رعایت نمی‌کنند و از حسن نیت مردم سواستفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha