دشمنان از پیشرفت صنایع دریایی ایران وحشت دارند

زنجان- ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به اینکه صنایع هوایی در مأموریت‌های پهپادی چنان پیشرفته است که کشورهای بیگانه از آن وحشت دارند گفت: همین دشمنان در حال حاضر نگران هستند که از این تجهیزات به کشورهای دیگر نیز صادر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌حجت الاسلام حمید صدیق در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۱ مرداد ماه سالروز صنعت دفاعی نام‌گذاری شده است، افزود: سازمان وزارت دفاع مسئولیت‌های مهم و ارزشمندی دارد که شامل ۶ صنعت است.

وی اظهار داشت: صنایع دفاعی یکی از سازمان‌های مهم و مؤثر است که اکنون نیازمندی‌های نیروی مسلح را تامین می‌کند.

این مسوول با اشاره به صنعت هوا فضا عنوان کرد: این صنعت مهم و ارزشمند اساساً یک صنعت انقلابی است که تهدیدات دشمنان را شناسایی کرده و قدرت بازدارندگی دارد.

وی ادامه داد: فرزندان بسیجی و غیور این مرز و بوم توانستند حرکت جهادی این سنگر ارزشمند را به حالت بازدارندگی برسانند.

حجت‌الاسلام صدیق خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های وزارت دفاع بالگردی است و وجود هزار بالگرد نقش مهمی در این سازمان داشته و سازمان صنایع هوایی در تعمیر و ساخت آن نقش بی‌بدیلی دارد.

رییس عقیدتی سیاسی صنایع دریایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سازمان صنایع دریایی در حوزه زیر سطحی و عرصه دریا اثرگذار است، تصریح کرد: زیردریایی‌ مثل فاتح و تندروهای شناور در دریاهای مختلف که از طوفان‌های سهمگین سربلند بیرون آمدند به دست جوانان غیور و بسیجی ساخته شده که مایه مباهات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha