۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85569834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه اصفهان: مجلس در همکاری با دولت دچار افراط و تفریط نشود

اصفهان - ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس شورای اسلامی در همکاری با دولت برای انتخاب وزیران نباید دچار افراط و تفریط شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی اصفهان افزود: مجلس شورای اسلامی باید ضمن حفظ تعامل با دولت، به ۱۱ شاخصه‌ تعیین شده توسط رهبر انقلاب برای انتخاب وزیران، دقت کنند.

وی گفت: ریاست جمهور تاکید داشت که در انتخاب استانداران با نمایندگان همکاری می‌کند، از این رو نمایندگان هم باید دقت کنند تا کسانی که سابقه خوبی در دوره مدیریت های قبلی خود نداشتند، جایگاهی در مدیریت جدید استان کسب کنند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به شهادت ۴۰ هزار نفر از مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: کشورهایی که امروز ایران را به خویشتنداری دعوت می‌کنند بدانند که در جنایت‌های رژیم صهیونیستی سهیم هستند، زیرا اگر حمایت‌های انگلیس و آمریکا نبود، اکنون دیگر اثری از این رژیم متجاوز وجود نداشت.

آیت‌الله مهدوی تاکید کرد: همه بدانند که تنبیه متجاوز قطعی است و اینکار با تدبیر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی گفت: پیشرفت ایران در صنایع دفاعی موجب شده است تا کشورمان نقش‌آفرینی ویژه‌ای در عملیات موفق وعده صادق و عملیات عین‌الاسد داشته باشد.

آیت الله مهدوی افزود: در آیه ۶۰ سوره انفال خداوند می‌فرماید مسلمانان خودتان را از لحاظ نظامی تقویت کنید تا دشمنان را از تجاوز بترسانید.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود نیروهای مسلح کشورمان در انتقام خون شهید هنیه به گونه‌ای رفتار کنند تا دشمنان از رفتار خود پشیمان شوند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم، احمدرضا افشاری شرکت کردند.

پیکر این شهید مدافع حرم صبح امروز در شهرضا تشییع و سپس به اصفهان منتقل شد تا در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شود.

سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری اهل سمیرم اصفهان و از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه بود که در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز به سوریه به درجه جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، روز گذشته ۲۵ اَمرداد بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha