۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85570492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهزیستی ۱۰ زائر گمشده در مرز مهران را ساماندهی کرد

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85570492
بهزیستی ۱۰ زائر گمشده در مرز مهران را ساماندهی کرد

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان ایلام از ساماندهی ۱۰ زائر گمشده توسط ستاد این اداره کل مستقر در مرز مهران خبر داد.

"حسین نورعلیوند" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از دریافت گزارش گمشدگی این افراد به همت امدادگران و کارکنان این مجموعه در مهران، تلاش برای بازگشت آنها به شهرهای محل سکونت و تحویل آنها به خانواده هایشان انجام شده است.

وی با ذکر اینکه برای انتقال برخی از این افراد تامین خودرو نیز انجام شده است، افزود: علاوه بر این تاکنون اشیا گمشده شامل ۲۴مورد ساک دستی، ۱۴مورد کوله پشتی، ۶۹ عدد کارت بانکی، ۱۲عدد کارت ملی و سایر اشیا به تعداد چهار مورد از وسایل زائران به عنوان اشیا گمشده تحویل این ستاد شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: مشارکت در اعزام کاروان های جامعه هدف بهزیستی از سراسر کشور، تحویل امانی وسایل توانبخشی نظیر ویلچر و غیره به زائران و پرداخت هزینه به زائران در راه مانده را از دیگر خدمات موکب این اداره کل در مرز مهران عنوان کرد.

نور علیوند بیان کرد: این‌ اداره کل در ایام اربعین امسال به عنوان ستاد ساماندهی بازماندگان در راه، افراد ناتوان جسمی و اشیاء گمشده در زمینه خدمات توانبخشی، مددکاری، تعمیر وسایل توانبخشی و جابجایی زائران با ویلچر فعالیت دارد.

به گزارش ایرنا، مرز مهران اصلی‌ترین کانون تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است و اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از این گذرگاه تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha