صادقیانی:‌ حریفان‌مان را در مسابقات جهانی والیبال آنالیز کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال گفت: ما از تیم‌های تونس، لیبی و مصر شناخت کافی داریم و این تیم‌ها را آنالیز کردیم.

به گزارش ایرنا، آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷سال امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداراشکر تیم وضعیت خوبی دارد و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم آماده حضور در مسابقات جهانی هستیم. ما از تیم‌های تونس ، لیبی و مصر شناخت کافی داریم و این تیم‌ها را آنالیز کردیم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان در تمرینات گفت: مسابقات جهانی همیشه سخت است و در سنین پایه هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست چون امکان دارد هر تیمی با یک کیفیت متفاوت شرکت کند. خوشبختانه بازیکنان در بحث سرویس و دریافت‌ها عملکرد مناسبی داشتند و من هم امیدوارم این بازیکنان بتوانند در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند.

سرمربی تیم زیر ۱۷ سال درباره منحل شدن تیم والیبال هورسان رامسر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیرعامل باشگاه که در این چند سالی مالکیت باشگاه را بر عهده داشتند خیلی به تیم کمک می‌کردند ولی متاسفانه برخی مشکلات باعث شد که تیم منحل شود. ولی امیدوارم در سال‌آینده دوباره شاهد تیمی در رامسر باشیم.

صادقیانی درخصوص سطح کیفیت تیم ایران با سایر تیم‌های دنیا، یادآور شد: ما نسبت به کار والیبالی که انجام می‌شود با تیم‌های ژاپن و برزیل متفاوت هستیم. چون آنها در سنین پایین حرفه‌ای‌گری را شروع می‌کنند ولی در کشورمان استعدادهای زیادی داریم که می‌تواند به تیم ایران کمک کند و من هم از تمامی مربیانی که از پایه با بازیکنان کار می‌کنند تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha