۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85570775
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

«زیر بارون» شنیدنی شد+ صوت

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85570775
«زیر بارون» شنیدنی شد+ صوت

تهران- ایرنا- تک‌آهنگ «زیر بارون» با آهنگسازی سبحان نیازمند و خوانندگی فرزاد بختیاری در سبک پاپ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، تک‌آهنگ «زیر بارون» با ترانه و آهنگسازی سبحان نیازمند و خوانندگی فرزاد بختیاری، تنظیم سینا صباغیان و میکس و مستر مهدی کریمی در سبک پاپ با شماره مجوز ۱۴۰۳۵۷۹۹-۳۰۰۰۰۳۱ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد و از طریق سایت‌های معتبر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

برای شنیدن تک‌آهنگ «زیر بارون» اینجا مراجعه کنید.

بختیاری درباره این تک‌آهنگ گفت: «زیر بارون» در فضایی عاشقانه و غمگین ساخته و از زبان جوان عاشقی است که دلتنگ دوری یار خود به دلیل مهاجرت است.

این خواننده افزود: با توجه به اینکه عاشقان زیادی ممکن است این فضا را تجربه کنند، تصمیم به انتشار این اثر گرفتیم.

«زیر بارون» شنیدنی شد+ صوت

فرزاد بختیاری خواننده موسیقی پاپ متولد ۱۳۵۶ در تهران است که علاوه بر فعالیت در حوزه موسیقی در زمینه بازیگری نیز دارای مدرک تخصصی است، وی همچنین فارغ‌التحصیل حقوق از دانشکده علامه طباطبایی تهران و در حال حاضر وکیل پایه یک دادگستری تهران است.

بختیاری از شاگردان علیرضا افتخاری و زنده یادان سیدنورالدین رضوی سروستانی و اکبر گلپایگانی است، او خوانندگی را با آواز ایرانی آغاز کرد و فعالیت خود را با انتشار تک آهنگی در فضای تلفیقی ادامه داد و سپس از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزه موسیقی پاپ به صورت تخصصی آغاز کرد و چند اثر را به صورت تک‌آهنگ در سبک پاپ منتشر کرد که تاکنون هم ادامه دارد.

بختیاری تاکنون با چهره‌ها و هنرمندانی همچون محسن شیرالی، آرین کرمی، روزبه بمانی، پدرام کشتکار، هومن نامداری، میلاد بابایی، میلاد جوزی، حسین قربانپور، سعید هاشمی، انوشیروان تقوی، حمید نیکوکار و محمد فلاحی در زمینه ترانه، آهنگسازی و تنظیم همکاری و آثاری را منتشر کرده است.

«رو نبض مرداد»، «باید تمومش کرد»، «ماهم تویی»، «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی»، «شیدایی»، «بی تو می‌ترسم»، «اشتباه ابدی»، «این عشقه» و «تو این خیابونا» از آثار این خواننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha