بیشترین میزان بارندگی شبانه‌روز گذشته در سوادکوه شمالی ثبت شد

ساری- ایرنا- داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان سوادکوه شمالی به ثبت رسیده است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، داده‌های هواشناسی مازندران نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ میلیمتر بارندگی در سوادکوه شمالی ثبت شد و پس از این شهرستان نیز بازیارخیل میاندورود با ۴۸ میلیمتر، داراب‌کلای میاندورود با ۳۷ میلیمتر، گلعلی‌آباد تنکابن با ۲۷ میلیمتر، سفیدآب تنکابن با ۲۲ میلیمتر، زیرآب سوادکوه و گالش‌محله رامسر با ۲۰ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.

طبق داده های ایستگاه های سینوپتیک و باران سنجی هواشناسی مازندران کمترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در بلیران آمل، اندوار آمل و شوراب سواد کوه هر کدام با یک، ایزدشهر با ۲ و پاشاکلا دشت‌سر آمل، فرودگاه نوشهر و تمل رامسر هر کدام با ۳ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

هواشناسی پیش بینی کرد که شرایط جوی امروز مازندران با بارش باران و وزش باد گاهی به نسبت شدید و کاهش دما و در روز یکشنبه نیز با بارش پراکنده باران همراه باشد.

بیشترین میزان بارندگی شبانه‌روز گذشته در سوادکوه شمالی ثبت شد

طبق پیش بینی هواشناسی از روز دوشنبه تا چهارشنبه، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و با افزایش تدریجی دما و در ارتفاعات نیز در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

هواشناسی پیش‌بینی کرد که با گرم تر شدن هوا در روزهای منتهی به آخر هفته جاری، بیشینه دما در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق مرکزی و شرق به ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

همچنین جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می‌دهد که با افزایش تدریجی دما در روزهای آینده، میانگین دما در مناطق مرکزی و ش قی از ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه به ۳۳ تا ۳۴ و در مناطق غربی بی نیز از۲۶ تا ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ۳۱ تا ۳۲ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۱۶ تا ۲۴ به ۲۵ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران ابری، در ارتفاعات مه‌آلود همراه با کاهش دما، گاهی با بارندگی، وزش باد و رعد و برق پراکنده و از شب با کاهش ناپایداری و در روز یکشنبه نیز صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر و شب ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

آسمان مازندران در روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پراکنده و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

وضعیت امروز دریای مازندران مواج پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha