اسامی شعب و باجه‌های پست‌بانک برای فروش ارز اربعین در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - مدیر شعب پست بانک استان هرمزگان گفت: ۲۳ شعبه و باجه پست بانک در هرمزگان ارز مورد نیاز و مصوب زائران اربعین را توزیع می‌کنند.

کیانوش هاشم زایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شعبه مرکزی بندرعباس و خلیج فارس و شعب رودان ، حاجی آباد ، میناب و بندرلنگه باجه های بانکی روستایی حسن لنگی، سرخون، محله نوایسین، تازیان پایین ، اسلام آباد، برنطین ، هشتبندی ، دهستان ، جائین ، سرچاهان ، هاشم آباد و طاشکوییه از باجه های فروش ارز اربعین هستند.

این مقام بانکی اضافه کرد: باجه های چاه اسماعیل، تیاب ، جنگان ، نیرایی و کریان از دیگر باجه های ارائه این خدمت هستند.

وی ادامه داد: علاوه به شعب و باجه های پست بانک، زائران اربعین از طریق نصب و ثبت نام در نرم افزار "بله " می توانند به صورت غیرحضوری برای دریافت ارز اقدام کنند.

مدیرشعب پست بانک هرمزگان خاطرنشان کرد: برای خرید ارز اربعین اصل کارت ملی، گذرنامه یا برگ تردد معتبر برای اربعین و ثبت نام در سامانه سماح الزامی است که برای زائران پنج تا ۱۵سال ، اصل شناسنامه نیز به جای کارت ملی قابل قبول است.

هاشمی زایی یادآور شد: علاوه بر روزهای عادی در ساعات اداری، روزهای جمعه نیز از ساعت هفت تا ۱۰صبح ارز اربعین در شعب و باجه های پست بانک عرضه می شود و ارائه این خدمت تا چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

زائران می‌توانند از شبعه‌ها و باجه‌های منتخب تا ۲۰۰ هزار دینار عراقی دریافت کنند که ارزش ریالی آن همانند نرخ مرکز مبادله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha