۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85570973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتلان مرد ۴۲ ساله اراکی دستگیر شدند

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85570973
قاتلان مرد ۴۲ ساله اراکی دستگیر شدند

اراک - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری ۲ قاتل مرد ۴۲ ساله، در یکی از روستاهای شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش عصر شنبه خبرگزاری پلیس استان مرکزی، سرهنگ کامیار چهری افزود: در پی وقوع یک فقره قتل عمد مرد ۴۲ ساله در فروردین‌ماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان اراک تیمی از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل و یا قاتلان شدند.

وی بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام برخی اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از فنون پلیس و کارآگاهی موفق به شناسایی ۲ نفر قاتل شدند که با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان و در مواجه با ادله و مدارک وقوع جرم، به قتل عمد متوفی به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ چهری گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانیکه بخواهند به هر نحوی آن را خدشه دار کنند با آنان قاطعانه و برابر با قانون برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha