موکب یزد بصورت شبانه روزی پذیرای زائران هندی و پاکستانی اربعین

یزد- ایرنا- فرماندار یزد شنبه شب از موکب بین راهی شهید منتظر قائم در حوالی بوستان ولایت در جاده اصلی تهران، بندرعباس و کنارگذر این شهرستان بازدید و بر آمادگی و فعالیت شبانه روزی برای پذیرایی و اسکان زائران هندی و پاکستانی پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، " سیدمحمدرضا مدرسی " به همراه جمعی از مسئولان ضمن بازدید از ایستگاه صلواتی (موکب) سردار شهید محمد منتظرقائم سپاه از تلاش گروه‌های جهادی در خدمات رسانی به میهمانان قدردانی کرد.

همچنین در این بازدید که ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و محسن دهقان رییس اداره برنامه‌ریزی نیز حضور داشتند، فرماندار یزد از نزدیک با فعالیت‌های این موکب بین راهی آشنا شد.

سردار " حسین زارع کمالی " فرمانده سپاه الغدیر و همچنین سرهنگ " حسین آزادی‌نژاد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد به تشریح فعالیت‌های موکب پرداختند و از همراهی گروه‌های جهادی تشکر کردند.

بیستم ماه صفر برابر با یکشنبه چهارم شهریورماه ۱۴۰۳، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ نفر از یاران باوفای آن حضرت در روز عاشورا (دهم) محرم سال ۶۱ هجری قمری است که نزد شیعیان به اربعین حسینی معروف شد.

سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون نفر از کشورهای مختلف جهان در گردهمایی بزرگ عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) در عراق شرکت کرده بودند.

استان یزد در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha