۱۶۴ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان به مدارس نمونه و استعدادهای درخشان راه یافتند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: امسال ۱۶۴ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پذیرفته شدند.

به گزارش ایرنا، حمید باسره روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: آمار قبولی‌ سال‌جاری دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در مدارس سمپاد و نمونه دولتی، نسبت به سال گذشته به میزان ۷۵ درصد رشد داشته است که نشان دهنده نتیجه مطلوب این گونه پشتیبانی‌ها و ارائه خدمات تخصصی و مفید به دانش آموزان و ایجاد انگیزه و تقویت روحیه اعتماد به نفس و بهبود بنیه تحصیلی آنان است.

وی بیان کرد: از مجموع قبولی‌های امسال، تعداد ۲۲ دانش آموز در پایه ششم و نهم مدارس سمپاد (تیزهوشان) و ۱۴۲ دانش آموز نیز در مدارس نمونه دولتی استان هرمزگان پذیرفته شده‌اند که تعداد ۹۳ نفر از آن‌ها دانش آموز دختر و ۷۱ نفر نیز پسر هستند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: این نهاد با ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای در زمینه‌های مشاروه تحصیلی، کارگاه آموزشی و برگزاری پانسیون‌های مطالعاتی به دانش‌آموزان مستعد پایه‌های ششم و نهم، برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی این قشر را پشتیبانی می‌کند.

درحال حاضر تعداد ۴۶ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند که از خدمات متنوع و گوناگون حمایتی، فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند ‌هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha