آب آشامیدنی پایدار به «گُل اندام» بندرعباس رسید

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طرح آبرسانی به روستای ۸۸ نفره گل اندام فین بندرعباس انجام شد و ساکنان این روستا پس از سال‌ها به آب سالم و آشامیدنی پایدار دست یافتند.

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه‌پور روز یکشنبه در آیین آبرسانی به روستای گل اندام فین، با اشاره به پایان حجم عملیات آبرسانی به این منطقه اظهار کرد: در این راستا یک حلقه چاه حفر و شبکه برق و خط انتقال آب آن نیز به سرانجام رسید.

وی بیان کرد: اجرای این طرح آبرسانی با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شد و ۳۰ خانوار روستای ۸۸ نفره گل اندام از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

آب آشامیدنی پایدار به «گُل اندام» بندرعباس رسید

فین از توابع شهرستان بندرعباس در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان هرمزگان واقع شده است که روستاهای آن از جمله «گل اندام» با ۸۸ نفر جمعیت و ۳۰ خانوار که در دورافتاده ترین نقطه فین قرار دارد، سال‌های سال است که تحت پوشش شبکه آبرسانی هرمزگان نبوده و با کمبود و یا نبود آب مواجه بوده است.

به گزارش ایرنا، در راستای پیشبرد طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی از روستاهای دارای تنش آبی، امسال عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای استان هرمزگان هدف‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha