هیات دولت فعالیت تجاری در منطقه ویژه بوشهر را ابلاغ کرد

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: هیات دولت مصوبه فعالیت‌های تجاری انبارداری و ترخیص کالا در منطقه ویژه اقتصادی ۲ بوشهر را ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا، «احمد محمدی‌زاده» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بندر قدیم بوشهر با مساحت ۴۰ هکتار با محدودیت‌های فراوانی روبرو است و دیگر پاسخگوی نگهداری کالاهای تجاری نیست.

وی افزود: با ابلاغ مصوبه جدید هیات دولت، منطقه ویژه اقتصادی ۲ بوشهر بعد از بندر قدیم این شهر به شمار مراکز انبارداری و ترخیص کالا اضافه می شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: انتظار می رود با این مصوبه، میزان بیشتری از کالاها در کم‌ترین زمان ممکن از بندر بوشهر نگهداری و ترخیص شود.

بیشتر بخوانید

شرایط برای تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی ۲ بوشهر فراهم می‌شود

نظارت مستمر منجر به جلوگیری از رسوب کالا در گمرک‌های بوشهر شد

کاهش سود بازرگانی و توسعه بارانداز گمرک از مطالبات تجار بوشهری است

احمدی‌زاده ادامه داد: رونق تجاری در بنادر و گمرکات استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود که بخش عمده ای از این تبادل مرهون هماهنگی مناسب بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان است.

وی حجم بالای کالای تجاری و ترافیک خودروهای در حال تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر را کم‌سابقه ذکر کرد و گفت: با اتمام طرح های در دست اجرا در بندر نگین به عنوان پس کرانه بوشهر در آینده ای نزدیک، شاهد ارتقا سطوح تجارت بازرگانی در مرکز استان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha