همدلی، مشارکت و تعامل در لایه‌های اجتماعی سیستان و بلوچستان افزایش یافته است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در ایجاد حس همدلی، مشارکت، تعامل و ایجاد حسن ظن نسبت به یکدیگر در لایه‌های اجتماعی در این استان رشد داشته‌ایم و این روند منجر به اعتمادسازی در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ارتقای همه این شاخص‌ها و دستاوردها نتیجه کار تیمی است و کار تیمی‌ در استان ضریب پیدا کرده و این بالاترین دستاورد است.

وی با بیان اینکه بدون تردید روابط عمومی‌ها در رسیدن به این دستاوردها نقش بسزایی داشته‌اند، ادامه داد: کار جزیره‌ای به مراتب کمرنگ شده، اما هنوز به طور کامل از بین نرفته و در عین ملاحظه ساختارها و سازمان‌ها باید این خطوط جزیره‌ای را نیز کمرنگ کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ما یاد گرفته‌ایم که با هم کار و دلخوری‌ها، بغض‌ها و هیجانات را مدیریت کنیم، بیان کرد: نخبه پروری، سرمایه‌سازی و سرمایه‌داری اجتماعی را یاد گرفته‌ایم و این یک دستاورد است که باید آن را حفظ کنیم و نتیجه این دستاوردها را در رشد شاخص‌های استان مشاهده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باید در کنار احصای این موفقیت‌ها مشکلات را هم بررسی کنیم و آنچه را که با آن مواجه هستیم برای رفع آن برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم.

شریفی تصریح کرد: یکی دیگر از پیشرفت‌ها، حضور مجموعه روابط عمومی در متن و خروج از حاشیه است که این دستاوردهای قابل ملاحظه‌ با تلاش فعالان روابط عمومی حاصل شده است.

وی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد و ما باید با کشورهای همسایه، کارگروه‌های متنوعی متناسب با توسعه تشکیل دهیم و این موضوع را تمام فعالان رسانه و روابط عمومی‌ها باید زمینه‌سازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha