مدیرکل ورزش و جوانان یزد: صعود تیم قندی به لیگ آزادگان دست یافتنی است

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: صعود تیم فوتبال شهید قندی به خاطر برپایی اردوهای خوب آماده سازی و برگزاری مسابقات تدارکاتی به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) در فصل جدید رقابت‌ها دست یافتنی است .

به گزارش ایرنا، " زهیر حاجی حسینی " روز یکشنبه در نشست مدیرعامل‌ و اعضای هیات رییسه باشگاه شهید قندی افزود: صعود این تیم به لیگ دسته اول کشور جزء آرزوهای ورزش دوستان و علاقه مندان به فوتبال است.

وی با قدردانی از تلاش کادرفنی و هیات رییسه باشگاه ادامه داد: در کنار باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی هستیم و تا حد امکان حمایت ‌خواهیم کرد تا بهترین شکل ممکن وارد رقابت‌های این فصل شود.

این مسئول بیان کرد: حضور تیم‌های مختلف ورزشی استان در لیگ‌های معتبر کشور بسیار در ایجاد شور و نشاط اجتماعی موثر است و از همه آنها حمایت و همراهی می‌کنیم.

همچنین " محمد فاضل یوسفی " مدیرعامل باشگاه شهید قندی با ارائه گزارش از آخرین شرایط تیم برای حضور در لیگ امسال از حمایت و همراهی مسئولان ورزش و مردم یزد قدردانی کرد.

وی گفت: طی ماه‌های اخیر علاوه بر برپایی اردوهای آماده سازی و برگزاری مسابقات تدارکاتی همه تلاش خود را برای ایجاد زمینه برای حضور قوی در لیگ دسته دوم کشور انجام دادیم و تا شروع مسابقات ادامه دارد.

هم‌اکنون تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان، شهید قندی یزد و سنگ آهن بافق به ترتیب در لیگ برتر، دسته دوم و سوم قهرمانی کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی از اواخر شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه بیش از ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha