۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 2493
کد خبر: 85571889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جشنواره مردمی تجربه نگاری فیلم و عکس اربعین

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85571889
جشنواره مردمی تجربه نگاری فیلم و عکس اربعین

تهران- ایرنا- ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جشنواره مردمی تجربه نگاری فیلم و عکس اربعین را برگزار می‌کند.

مهرداد نجفی دبیرجشنواره مردمی فیلم وعکس اربعین در این خصوص گفت: در راستای مستند سازی و بهرمندی از زاویه نگاه زائرین پیاده روی اربعین و ثبت خاطرات حرکت مردمی، برای تحقق جهاد تبیین و ایجاد شوق و انگیزه در بین زائرین و به ویژه نوجوانان و جوانان، جشنواره فیلم و عکس با مشارکت فعالین مردمی برگزار خواهد شد تا در سال های آتی به عنوان اثر گزار ترین بخش هنری و تجسمی در حوزه اربعین سید الشهدا علیه السلام نقش ایفا نماید.

وی افزود: در این جشنواره که از ماه صفر همزمان با مرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز شده آثار ارسالی توسط دبیرخانه دریافت و تا تاریخ ۲۴ شهریور ادامه یافته و مراسم اختتامیه در مورخ ۱۷ ربیع الاول برابر با ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

جشنواره مردمی تجربه نگاری فیلم و عکس اربعین
مهرداد نجفی - دبیر جشنواره مردمی فیلم و عکس اربعین

دبیرجشنواره مردمی فیلم وعکس اربعین ادامه داد: با توجه به اینکه این جشنواره در دو سطح مبتدی و حرفه ای برگزار می شود بنابراین زائرین عزیز می توانند با گوشی های همراه خود یا دوربین های عکاسی به ثبت وقایع، خاطرات و تصاویر جذاب اربعین بپردازند و با ارسال به آدرس @admin_rz ضمن شرکت در مسابقه از جوایز مادی و معنوی ارزنده این جشنواره بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha