واکنش مالک باشگاه تراکتور به شائبه دخالت مقامات دولتی و استانی در پرونده علیرضا بیرانوند

تبریز- ایرنا- مالک باشگاه تراکتور، شائبه دخالت مسئولان دولت در رای بیرانوند را فرافکنی و جوسازی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی‌مطلق روز دوشنبه در واکنش به شائبه‌های مطرح شده در خصوص اعمال نفوذ و دخالت برخی مقامات دولتی و استانی در پرونده علیرضا بیرانوند، اظهار کرد: همچنان بر گفته‌های قبلی خود تاکید دارم و به صراحت اعلام می‌کنم که طرف حساب آقایان، من و تراکتور هستیم، افراد و شخصیت‌های دیگر را وارد این موضوع نکنید، این عزیزان کارهای مهم‌تری دارند.

وی با بیان اینکه دولت و در راس آن دکتر پزشکیان پیگیر امورات کلان کشور هستند، افزود: حریف شما، من هستم و برای این موضوعات کوچک پای رئیس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت را وسط نکشید، مسئولان فوق به دنبال برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف کلان و ملی هستند و مسائلی مانند پرونده بیرانوند اساسا دغدغه‌ این عزیزان نیست.

وی ادامه داد: شاید وساطت افرادی از دولت‌های وقت در آبروریزی‌های بین‌المللی دوستان باعث ایجاد چنین شائبه‌هایی شده و تصور دارند که ما هم برای حل مشکلات، راه آن‌ها را خواهیم رفت اما بهتر است آقایان به‌جای فرافکنی و جوسازی، شفاف و علنی پاسخ ابهامات را بدهند.

زنوزی خاطرنشان کرد: حاشیه‌سازی برای تراکتور، عادت دیرینه بعضی رسانه‌های رنگی است که ظاهرا در سوراخ‌های فدراسیون هم نفوذ دارند و در آستانه بازی با دو تیم خاص، شدت این امر بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم متولیان امر تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند و بر مدار عدالت و قانون حرکت کنند که در غیر این صورت، گردابی شکل می‌گیرد و همه آن‌ها را دامن‌گیر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha