وزیر پیشنهادی بهداشت دارای کارنامه کاری موفقی است 

تهران- ایرنا- نماینده مردم قروه در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت هم از نظر علم و دانش و هم از نظر تجربه کاری و مدیریتی دارای کارنامه روشن و موفقی است.  

محمد رسول شیخی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در حوزه مدیریتی نیز کارنامه روشن و موفقی دارد و از نظر تجربه کاری و مدیریتی نیز دارای سوابق طولانی در این وزارتخانه است.

وی افزود: همچنین در حوزه جهاد در دفاع مقدس نیز آقای ظفرقندی آنطور که در کتاب خاطرات خود آورده در دوران دفاع مقدس فعالانه حضور داشته است.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: به نظر من آقای ظفرقندی هم از نظر دانش و علم پزشکی و هم از نظر تجربه و سابقه مدیریتی دارای کارنامه روشن و موفقی و گزینه مناسبی برای این سمت است.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درباره کلیت کابینه نیز باید بگویم که کلیت کابینه کلیتی مقبول است و آقای پزشکیان به وعده خود مبنی بر تشکیل کابینه وفاق ملی که از همه جریانات و گروه‌های و سلایق سیاسی در آن حضور داشته باشند عمل کرده است.

وی افزود: قطعاً اگر وزرای پیشنهادی با رای بالای نمایندگان کار خود را آغاز کنند بهتر است اما اگر در مورد وزارتخانه‌هایی که حوزه کار آنها در داخل کشور است رای حد نصاب را بخواهیم بدهیم در مورد وزارتخانه‌هایی همچون خارجه، اطلاعات، شاید وزرا را با رای بالایی راهی وزارتخانه‌ها کنیم چرا که حوزه کاری این وزارتخانه‌ها در عرصه بین‌المللی است و حمایت و رای قاطع ما پشتیبانی مجلس از این وزارتخانه‌ها را به نمایش می‌گذارد.

ه گزارش ایرنا، بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از روز شنبه در مجلس آغاز شد، نمایندگان صلاحیت ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان را عصر روز گذشته بررسی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha