۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85572614
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آزادگان سرافراز بهارستان بر لزوم حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید کردند

بهارستان - ایرنا - آزادگان سرافراز شهرستان بهارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین در منازل ایثارگران با بیان خاطراتی از دوران اسارت بر لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، سید محمد میرزمانی شهردار گلستان روز دوشنبه با حضور در منزل دو آزاده و دیدار با آنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به بیان گوشه‌ای از رشادت‌ها و صبر آزادگان در دوران اسارت پرداخت و بر قدردانی از ایثارگری‌های این عزیزان تاکید کرد.

در همین حال به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، فرماندار بهارستان ، فرمانده سپاه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گلستان، بخشدار و رئیس بنیاد شهید با حضور در منزل آزادگان سرافراز آقایان کریم اسدی، زولفعلی خواجه‌وند و عبداله حسنی از ایثارگری‌های آنان تقدیر کردند.

میرزمانی افزود: آزادگان در راه سرافرازی کشور از خودگذشتگی نشان داده و باعث غرور ملت شجاع و ولایت مدار ایران اسلامی شدند و اکنون ما باید قدردان این عزیزان باشیم که با گذشت و ایثار خود، درس استقامت به ما دادند.

آزادگان سرافراز نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین، به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداختند و بر لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، سید محمد میرزمانی شهردار گلستان به همراه نوحی فرماندار، نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر، صمد سلطانی فرمانده سپاه، نجفی بخشدار و محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهارستان با حضور در منزل آزادگان سرافراز آقایان کریم اسدی، زولفعلی خواجه‌وند و عبداله حسنی، از ایثارگری‌ها و رشادت‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود و هدیه از آزادگان سرافراز تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha