یکی از دستاورد های همایش اربعین نمایش پلیس در تراز اسلامی و قرآنی است

اهواز- ایرنا- رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: همایش بزرگ اربعین دستاورد بزرگی دارد و آن بعد اجتماعی، مردمی وتصویر سازی صحیح از پلیس است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع خبرنگاران در مرز چذابه اظهار کرد: اگر کسی از این همه زیبایی‌ها و مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و از خدمت صادقانه و خالصانه نیروی انتظامی تشکر و قدرشناسی نکند از انصاف به دور است.

وی افزود: انسان از این همه انگیزه، تلاش، کوشش و احساس کارکنان انتظامی به شگفت می‌آید چرا که بزرگ و کوچک از فرماندهان، معاونین و مرزبانان در استان‌های مختلف مرزی با همدلی، هماهنگی و اتحاد نانوشته در این کار مقدس شبانه روز جهاد می کنند.

رییس عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به سخنان آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: همانطور که اگر در یک لیوان یک قطره خون باشد نجس است ولی اگر همان آب با آب کر متصل شود پاک می‌شود حال وقتی وجود ما با دریای پاک اباعبدالله متصل شود وجود همه ما پاک و مطهر می‌شود.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

از ابتدای ماه صفر تاکنون تردد ۴۸۹ هزارو ۷۹۰ زائر اربعین حسینی از ۲ پایانه مرزی استان خوزستان ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha