آتش‌سوزی در ساختمان نیمه‌کاره در بزرگراه نیایش/ ۴ نفر مصدوم شدند

تهران بزرگ - ایرنا - آتش‌سوزی در یک ساختمان نیمه‌کاره پنج طبقه در بزرگراه نیایش چهار مصدوم برجا گذاشت.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا گفت: عوامل آتش نشانی در پی آتش سوزی در انبار ضایعات یک ساختمان نیمه کاره در حاشیه بزرگراه نیایش غرب (تقاطع خیابان ولی عصر) در محل حاضر شدند و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی ادامه داد: به دلیل سرایت آتش به یونولیت و تیرهای چوبی ساختمان (شمک) در حال ساخت آتش به بخشی از طبقات این ساختمان سرایت کرده که ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی از چند بخش مشغول مهار آتش و اطفای حریق هستند.

سخنگوی آتش نشانی تهران تاکید کرد: در مجاورت محل آتش سوزی ساختمان مسکونی نیست و به لحاظ ایمنی شهروندان نگرانی وجود ندارد.
ملکی ادامه داد: کانون اصلی آتش در طبقه آخر این ساختمان که یک انبار مواد ضایعاتی و مصالح ساختمانی نیز در این طبقه قرار دارد، بود که آتش نشانان از چند طرف با استفاده از نردبان‌های هیدرولیکی مشغول عملیات مهار هستند.

چهار نفر در حادثه آتش‌سوزی مصدوم شدند

سازمان اورژانس استان تهران نیز در خصوص مصدومان این حادثه اعلام کرد: حریق در اتوبان نیایش بعد از بیمارستان شهید رجایی با چهار نفر مصدوم گزارش شده است. حوالی ساعت ۱۴:۴۳ دقیقه گزارشی مبنی بر حریق ساختمان نیمه کاره به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان تهران اعلام شد.

براساس اعلام این سازمان، این حادثه بر اثر وقوع حریق و دود وسیع به دلیل ضایعات ساختمانی و یونولیت‌های موجود در یک ساختمان نیمه کاره ایجاد شده است. با اعلام‌ این‌ گزارش بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبانی و ۲ دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه در اتوبان نیایش اعزام شدند. در این حادثه تاکنون چهار نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران در محل درمان شدند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha