فرماندار اشکذر بر تبیین اقدامات دولت توسط تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد

یزد- ایرنا- فرماندار اشکذر گفت: تشکل‌های مردم نهاد خدمات دولت و نظام را به نحو مناسب برای مردم و جامعه زیرپوشش تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، " روح‌الله ردائی " شامگاه دوشنبه در جمع اعضای تشکل‌های مردم نهاد جوانان شهرستان از عدم اطلاع‌رسانی کافی از اقدامات صورت گرفته دولت و نظام در این شهرستان انتقاد و اظهار کرد: برخی افراد در فضای مجازی در راستای تزریق روحیه ناامیدی بین مردم گام برمی‌دارند و این در حالی است که اقدامات ریز و درشت زیادی در راستای برطرف شدن بسیاری از مشکلات انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان‌های مردم‌ نهاد ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان، سمن‌ها می‌توانند در توسعه شهرستان و برنامه‌های دولت مشارکت بیشتری داشته باشند و ما آمادگی همراهی و همکاری لازم را داریم.

فرماندار اشکذر با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه جهاد تبیین و تقویت امید در جامعه، اضافه کرد: مهمترین شاخصه سمن‌ها مردمی بودن آنهاست و انتظار می‌رود در کنار اصحاب رسانه، صداقت در بازتاب اخبار و عملکرد دولت در میان مردم را مورد توجه قرار دهند.

ردائی یادآور شد: بسیاری از اتفاقات و اقدامات انجام شده دولت و نظام در سال‌های اخیر در فضای مجازی بالاخص اذهان عمومی پررنگ نشده است و مردم در جریان نیستند اما برخی اشخاص به دور از انصاف برخی موضوعات را کم‌ کاری مسئولان جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی پیرامون موضوع آرد و نان به صورت هفتگی در شهرستان برگزار شده است، افزود: موضوعات زیرمجموعه نانوایی‌ها بسیار زیاد و اغلب مدیریت شده است اما کافی است یک ساعت یک نانوایی دیر شروع به کار کند آن هنگام برخی افراد با هجمه‌های زیاد همه زحمات انجام شده را زیر سؤال می‌برند.

فرماندار اشکذر گفت: بعد از دستور استاندار یزد پیرامون صنایع محور مهریز به عقدا، مجوز بیش از ۳۲ شرکت آلاینده در این شهرستان در راستای حفظ محیط زیست باطل شده است به گونه‌ای که سرمایه‌گذاران زیادی از مدیریت ارشد شهرستان و اداره محیط زیست شاکی شده‌اند.

ردائی به اقدامات شهرستان درخصوص موضوع شرکت شیشه مظروف اشاره و اضافه کرد: با تلاش مدیریت شهرستان اقدامات بازدارندگی برای عدم ادامه فعالیت این شرکت انجام شده است اما رسانه‌ها و سمن‌ها آنگونه که باید اطلاع‌رسانی نکردند.

مرکز شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha