۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85573364
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نفتکش غول پیکر در شرایط توفانی در پایانه جزیره خارگ پهلودهی شد

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با وجود توفانی و مواج بودن خلیج‌فارس نفتکش غول پیکر ۳۲۰ هزار تنی در کمترین زمان در اسکله صادراتی پایانه نفتی خارگ پهلو داده شد.

به گزارش ایرنا، عباس غریبی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در جزیره خارگ اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی، عملیاتی و تخصصی همواره همسو با سیاست‌های راهبردی صنعت نفت در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام با انجام فرآیندهای ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، پهلودهی، بارگیری و جداسازی نفتکش‌ها در حال انجام است.

وی افزود: با توانمندی کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در شرایط طوفانی و مواج بودن خلیج فارس نفتکش غول پیکر در پایانه نفتی خارگ پهلودهی شد.

غریبی با اشاره به سرعت وزش باد جنوب شرقی و مواج بودن خلیج فارس در اسکله غربی پایانه صادراتی جزیره خارگ تصریح کرد: در این وضعیت برای جلوگیری از سرریز شدن مخازن ذخیره‌سازی و کمک به تولید نفت کشور، کارکنان مجموعه عملیات و با پشتیبانی سایر بخش‌های پایانه نفتی خارگ با ارزیابی همه ریسک‌های عملیاتی و تلاش کم سابقه، اقدام به پهلودهی نفتکش ۳۲۰ هزار تنی در اسکله غربی صادراتی پایانه نفتی جزیره خارگ کردند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: این عملیات شب هنگام و با وجود سرعت وزش باد جنوب شرقی و متلاطم بودن دریا و در زمان بسته بودن بندر صادراتی انجام شد.

وی ادامه داد: اقدام یادشده نشان دهنده توانمندی، دانش ، تجربه عملیاتی و تعصب سازمانی متخصصین این شرکت در انجام ماموریت‌های محوله دارد.

غریبی با اشاره به فعالیت‌های بهبود و توسعه مدیریت دانش در شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: بخش مهمی از فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر روی بروزرسانی و نوسازی تاسیسات ذخیره‌سازی و زیرساخت های صادراتی نفت خام و میعانات گازی بر اساس استانداردهای روز بین‌المللی متمرکز شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در این زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چشمگیری برای شرکت‌های داخلی و خارجی در مناطق عملیاتی این شرکت فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha