۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵
کد خبر: 85573427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار شرفی: خروج خودروهای پارک شده در مهران افزایش یافته است

ایلام - ایرنا - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران، گفت: خروج خودروهای پارک شده در مهران افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، سردار " محمد شرفی" روز سه شنبه در جریان بازدید هوایی از وضعیت پارکینگ‌های سطح شهر مهران و ترافیک جاده‌ای این شهر، اظهار کرد: با وجود اینکه ۷۰ درصد ظرفیت پارکینگ اربعین تکمیل شده اما برای حدود بیش از ۱۶ هزار خودرو همچنان ظرفیت پارک وجود دارد.

وی تصریح کرد: با افزایش بازگشت زائران به کشور، پیش‌بینی می‌شود تا ۲ روز آینده حدود ۵۰ درصد از ظرفیت پارکینگ اربعین خالی شود.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا یادآور شد: موج بازگشت زوار اربعین حسینی از مرز مهران در حال افزایش است و در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بازگشت بیش از ۱۰۳ هزار نفر از زوار اربعین حسینی از طریق این مرز به کشور بوده‌ایم.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگشت زوار فراهم شده است، خاطرنشان کرد: برای موج بازگشت زوار، گیت‌های ورودی افزایش یافته و اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی، تامین آب و سایه بان‌ها و موکب‌ها برای خدمات رسانی در مسیر برگشت قرار خواهد گرفت تا سفری راحت و ایمن برای زوار رقم زده شود.

به گزارش ایرنا، مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha