۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85573450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکلیف مالکیت تیم نفت و گاز گچساران مشخص شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85573450
تکلیف مالکیت تیم نفت و گاز گچساران مشخص شد

گچساران- ایرنا- سرانجام پس از سال‌ها سرگردانی تکلیف مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مشخص شد.

به گزارش ایرنا، پس از حاشیه‌های فراوانی که برای تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال جنوب کشور وجود داشت و این تیم که متعلق به استان خوزستان بود با پیگیری‌های فراوان به این شهرستان برگردانده شد.

پس از مشخص کردن مالکیت اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برخی ها از کارشناسان ورزشی در استان خوزستان مدعی بودند که امتیاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ یک کشور متعلق به مناطق نفت‌خیز جنوب و سهمیه فوتبال خوزستان است.

آنها مدعی بودند که این تیم در ابتدا متعلق به ملی‌حفاری در لیگ دسته ۲ کشور بود که به مناطق نفت‌خیز جنوب واگذار شد و مسئولان شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز آن را به نفت و گاز گچساران واگذار کردند و امتیاز لیگ دسته سوم گچساران را به صورت موقت با هم معاوضه کردند.

مشاور رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری متولیان امر و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان این اقدام بزرگ انجام و هواداران پرشور نفت و گاز گچساران از این پس دیگر دغدغه مالکیت این تیم را نخواهند داشت.

سیاوش باقرنژاد ابراز کرد: امتیاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ یک کشور سهمیه گچساران بود و بازی های این تیم نیز در گچساران برگزار می شد.

وی ادامه داد: مکاتبات اداری جابجایی و انتقال مالکیت این تیم از استان خوزستان به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حال انجام است.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است، پیش از این تیم شهرداری یاسوج نیز در فصول قبل به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داشت اما سرنوشت این تیم سرانجام به انحلال کشیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha