کارگردان «مهمانی سایه‌ها»: کمک کنیم قهرمان به سینمای ایران بازگردد

تهران- ایرنا-  کارگردان فیلم «مهمانی سایه‌ها» با بیان اینکه باید کمک کنیم قهرمان به سینمای ایران بازگردد، گفت: چند سالی است که قهرمان از سینمای ما حذف شده است، ما تلاش کردیم در حد بضاعت خود فیلمی بسازیم که قهرمان دارد تا دوباره قهرمان را به سینما برگردانیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، جمشید عبداللهی در آیین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی مهمانی سایه‌ها که شامگاه -دوشنبه ۲۹ مرداد- با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما، اهالی فرهنگ و رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، اظهار داشت: این فیلم یک اثر مستقل است و بعد از سه سال به لطف خدا به سرانجام رسید در این راه ما سختی‌های زیادی را تحمل کردیم. از همه عوامل فیلم تشکر می‌کنم.

وی افزود: فیلم هایی که این روزها در سینمای کشور اکران می‌شود بیشتر کمدی است اما مهمانی سایه‌ها یک فیلم جنایی و پلیسی است. از آنجایی که من سینمای جنایی را دوست دارم خواستم و علاقه دارم که برای سال‌های طولانی در این ژانر کار کنم.

عبداللهی با توجه به لزوم بازگشت قهرمان به فیلم های سینمای ایران گفت: متاسفانه چند سالی است قهرمان از سینمای ما حذف شده است. ما تلاش کردیم درحد بضاعت خود فیلمی بسازیم که قهرمان دارد تا دوباره قهرمان را به سینما برگردانیم.

عبداللهی ادامه داد: فیلم مهمانی سایه‌ها یک فیلم ژانر و قصه‌گو است و هم اینکه در مورد معضلاتی ساخته شده که امروزه جوانان به شدت با آن درگیر هستند.

داستان فیلم مهمانی سایه‌ها درباره سه دوست است که برای سرقت به یک طلا فروشی می‌روند ولی بعد از سرقت اتفاقات عجیبی برای آنها رخ می‌دهد.

در این فیلم سینمایی مرتضی حسن لو، مهرنوش ستاری، شهاب عباسیان، رامین‌قربانی، رضاجهانی، میثم مجاوری، زینب شعبانی و رژینا علیپور به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

اکران فیلم مهمانی سایه‌ها از ۳۱ مرداد در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنرو تجربه آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha