۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 3054
کد خبر: 85573541
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حال مساعد «آرزو بدری» در بیمارستان +فیلم

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85573541
حال مساعد «آرزو بدری» در بیمارستان +فیلم

ساری- ایرنا- آرزو بدری شهروند مازندرانی که شامگاه یکم مرداد در فرآیند تعقیب و گریز یک خودرو در شهرستان نور بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کرد، بر اثر اصابت گلوله مصدوم شده بود و این روزها بر خلاف روایت‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند درباره وخامت حال او منتشر شده بر اساس فیلمی که پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران منتشر کرده از نظر جسمی و روحی شرایط مساعدی دارد.

به گزارش ایرنا، روز سه‌شنبه دوم مرداد پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران اعلام کرد که بی‌توجهی سرنشینان یک خودرو سواری با شیشه‌های دودی به ایست پلیس و اقدام به فرار، منجر به تیراندازی مأموران انتظامی در راستای قانون به‌کارگیری سلاح شد که یکی از ۲ سرنشین این خودرو بر اثر اصابت گلوله مصدوم شد.

ماموران پس از متوقف شدن خودرو با ۲ سرنشین که ۲ زن جوان بودند مواجه شدند که یکی از این افراد مصدوم شده بود و بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد. پس از چند روز زمزمه‌هایی درباره وخامت حال این شهروند مازندرانی در فضای مجازی و رسانه های معاند منتشر شد و حتی دلیل تیراندازی را نیز به موضوع عفاف و حجاب نسبت دادند.

زمزمه‌ها و اظهارنظرها درباره نامساعد بودن حال آرزو بدری در روزهای اخیر بیشتر و برجسته‌تر شد. اما پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران فیلمی از مصاحبه با بدری و پدرش در بیمارستان منتشر کرده که نشان می‌دهد حال او از نظر روحی و جسمی رو به بهبود است.

پدر بدری نیز در این گفت‌وگو عنوان کرده که وضعیت دخترش نسبت به یک هفته گذشته بهتر شده و رو به بهبود است.

به گزارش ایرنا، بنا به اظهارات فرمانده انتظامی شهرستان نور مأموران گشتِ انتظامی حوالیِ ساعت ۲۳ شامگاه اول مرداد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی سواری با شیشه‌های دودی مظنون شدند و برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه به دستورِ پلیس اقدام به فرار از صحنه کرد و عواملِ انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح خودرو را متوقف کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha