۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85573927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گره گشایی از ترافیک اسفراین خراسان شمالی با ساخت پارکینگ طبقاتی

بجنورد- ایرنا- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تایید ساخت اولین پارکینگ طبقاتی در کمیسیون ماده پنج شهر اسفراین خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای اسفراین، بجنورد و شیروان اظهار کرد: براساس توافق شهرداری اسفراین با اداره کل اوقاف و امور خیریه مقرر شد اولین پارکینگ طبقاتی شهر این شهر توسط شهرداری ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از اخذ عوارض پارکینگ عمومی از شهروندان باید بابت تملک پارکینگ هزینه شود و شهرداری مجاز به هزینه کرد این عوارض در سایر حوزه‌ها نیست.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بر این اساس مقرر شد تمامی عوارض اخذ شده از شهروندان در موارد آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ یا کمیسیون ماده پنج بابت ساخت طرح مذکور هزینه شود.

وی اضافه کرد: همچنین در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر اسفراین طرح پیشنهادی مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی محوطه گود کشتی چشمه زینل خان اسفراین نیز به تایید رسید که مقرر شد شهرداری اسفراین نسبت به اجرای فضای سبز محوطه گود مطابق با نقشه ارائه شده طی سال جاری اقدام کند.

دادجو تصریح کرد: در سه جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین در مجموع ۲۷ پرونده مطرح شد که از این تعداد ۱۷ پرونده مربوط به شهر بجنورد، چهار پرونده مربوط به شهر شیروان و ۶ پرونده مربوط به شهر اسفراین است.

اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و شهرستان صنعتی خراسان شمالی است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha