قاتل فراری در حاجی‌آباد هرمزگان کمتر از سه ساعت دستگیر شد
عکس آرشیوی است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی حاجی آباد هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر سه ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سرهنگ علی اکبر نظری روز سه‌شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره گزارش نزاع دسته جمعی و درگیری منجر به قتل یک جوان در حاجی آباد، بلافاصله موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی حاجی آباد به محل اعزام شدند که با بررسی های میدانی انجام گرفته، مشخص شد در درگیری دسته جمعی، فردی ۱۸ ساله به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

فرمانده انتظامی حاجی آباد هرمزگان اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم اصلی و مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

نظری یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه، به صراحت به جرم ارتکابی و قتل مقتول با انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه تعداد هشت متهم دیگر که در درگیری و نزاع جمعی مشارکت داشتند، نیز دستگیر و به همراه قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

این مقام مسوول با تاکید بر این که پلیس با مخلان نظم و آرامش عمومی برابر قانون برخورد جدی میی کند، از شهروندان خواست ضمن توجه و نظارت بیشتر بر فرزندان خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha