فیلم| اختصاص اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی به بزرگترین روستای شهرستان ری

شهرری- ایرنا-شهرری-ایرنا- دهیارروستای اسلام آباد نظامی از اختصاص ۵۲میلیارد تومان اعتبار برای احداث پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و بهداشت طی یکسال گذشته خبر داد.

داود خداقلی زاده عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از احداث ۲۰پروژه در سطح روستای اسلام آباد نظامی شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: از ۲۰پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و بهداشت ۱۷پروژه تکمیل شده و ۳پروژه در دست اقدام است که ورزشگاه شهید آیت الله ابراهیم رئیسی به عنوان بزرگ ترین پروژه با اعتبار ۳۰میلیاردتومان در ۲فاز اجرایی شده است، این پروژه با ۱۸۰۰مترمربع مساحت شامل سالن ورزش های همگانی، ۶۰۰مترسالن بدنسازی، ۲۵۰مترسالن کشتی و ورزش های رزمی است که این پروژه در هفته دولت افتتاح می گردد.

فیلم| اختصاص اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی به بزرگترین روستای شهرستان ری

دهیار روستای اسلام آباد نظامی شهرستان ری افزود: یکی از معضلات اصلی این منطقه آب شرب مردم بودکه پس از ۴۰سال آب شهری به آب شرب روستایی متصل گردید، با احداث این پروژه آب آشامیدنی ۵۶۰۰خانوار تامین شد.

وی با اشاره به احداث دیگر پروژه ها افزود: پروژه پایش تصویری با اعتبار ۷میلیاردتومان در۲۰روز آینده به بهره برداری می رسد، احداث سوله ۹۰۰متر مربعی مدیریت بحران روستای اسلام آباد نظامی که با ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان احداث گردیده که مبلغ ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان آن از محل کمک های مردمی تامین شده و ۷۰۰میلیون تومان نیز از اعتبارات دهیاری روستا اختصاص یافته است.

فیلم| اختصاص اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی به بزرگترین روستای شهرستان ری

وی خاطرنشان کرد: با توافق نامه هایی که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صورت گرفته است ۵۷هزار متر زمین تحویل دهیاری روستای اسلام آباد نظامی شده است که در راستای احداث پروژه های عمرانی و بهداشتی و ساخت مدارس به کار گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با همکاری اعضای شورای اسلامی روستا و خیرین توانستیم مرکز بهداشت و درمان روستا را پس از ۳سال افتتاح کنیم که این مرکز با برخورداری از پزشک، ماما، متخصص تغذیه و روانشناس خدمات گسترده ای را به مردم این منطقه ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به کانال آب ری_ورامین اشاره داشت و افزود: با کمک های رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، اعضای شورای اسلامی ششم این روستا، شهرداری ناحیه ۶ و دهیاری، این کانال به طول ۱۶۰۰متر سرپوشیده شد و ساکنین محله های عباس آباد و نظامی پس از گذشت ۴۰سال از خطرات بسیار و بوی نامطبوع فاضلاب این کانال رهایی یافتند.

فیلم| اختصاص اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی به بزرگترین روستای شهرستان ری

وی در پایان افزود: در کنار کانال آب ری_ورامین بوستانی با همکاری شهرداری با مساحت ۳۰۰۰مترمربع و با ۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان اعتبار با نام بوستان خبرنگار در دست احداث می باشد.

روستای اسلام آباد نظامی با مساحت ۷۸۰/۰۰۰مترمربع بزرگترین روستای شهرستان ری در استان تهران است و با جمعیت ۲۲۵۰۰۰نفر و ۵۶۰۰خانوار در فاصله ۳کیلومتری شهرستان ری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha