۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۴
کد خبر: 85574210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان گشایش یافت

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۴
کد خبر: 85574210
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان امروز (سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان گشایش یافت.

مسعود دهبانی صابر در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز در فضایی به مساحت سه هزار و ۲۰۰متر مربع دایر است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی و دوره‌های تخصصی توسط شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.

دهبانی‌ صابر خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از ۶ استان تهران، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی و همدان حضور دارند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همه تجهیزات مربوط به صنعت ساختمان از جمله، تجهیزات تاسیساتی، سرمایشی، گرمایشی، سنگ، سرامیک، در و پنجره و آسانسور به نمایش گذاشته می شود.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه برخی از شرکت‌ها پس از ۱۰ سال در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: ۶۰ شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان از سراسر کشور حضوری فعال در این نمایشگاه دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با اشاره به عرضه انواع کالای مرتبط با صنعت ساختمان، تصریح کرد: نمایندگان مرکزی کالاهای تولید داخل و خارج از کشور حضوری پر رنگ در این نمایشگاه دارند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع در میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان از عرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha