قالیباف: رای‌گیری از وزرای پیشنهادی با برگه و یکجا انجام می‌شود

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: رای‌گیری از وزرای پیشنهادی دولت با برگه و یکجا انجام می‌شود و رای گیری به صورت تک تک و جداگانه در آئین نامه ذکر نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عباس گودرزی نماینده بروجرد در جلسه علنی امروز چهارشنبه - ۳۱ مردادماه - مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در تذکری گفت: گفته می‌شود رای‌گیری درباره وزرای پیشنهادی به صورت یکجا انجام خواهدشد. اما درخواست ما این است که رای‌گیری تفکیک شده و به صورت جداگانه برای هر وزیر انجام شود و برگه‌های رای هم جداگانه توزیع شود که در آیین‌نامه مجلس هم به آن اشاره شده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: طبق آیین‌نامه مجلس، رئیس‌جمهور می‌تواند با استفاده از وقت ذخیره شده وزیران در پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به صورت یکجا از آنها دفاع کند و پس از آن رای‌گیری انجام می شود و شمارش و اعلام نتیجه در دستور کار مجلس خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اما در هیچ جای آیین‌نامه قید نشده که رای‌گیری برای وزرا به صورت تک تک و جداگانه انجام شود. البته بنده درباره شیوه رای‌گیری توضیح می‌دهم که با کارت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha