تابلوهای غیرمجاز خیابان دردشت ساماندهی شد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۸ پایتخت از ساماندهی بیش از ۲۵۰ زائده غیرمجاز فیزیکی در پیاده‌راه‌های این منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تابلوهای غیرمجاز در محدوده خیابان شهید آیت و دردشت جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایرنا؛ فاطمه تنهایی روز چهارشنبه افزود: این طرح با اجرای طرح الگوی خدمت در چهار محور به اجرا درآمده است و هم اینک در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به اجرای این عملیات در دو محور شهید آیت و دردشت افزود: در فاز نخست در محور شهید آیت ۵۰ مورد زوائد و تابلوهای غیرمجاز حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان نبوت و در فاز بعدی تعداد ۱۵۰ زوائد غیرمجاز، تابلوهای عمود به نما و نورهای غیرمجاز در حد فاصل میدان نبوت تا چهارراه تلفن‌خانه نیز ساماندهی و جمع‌آوری شد.

تابلوهای غیرمجاز خیابان دردشت ساماندهی شد


تنهایی ادامه داد: در محور دردشت هم این عملیات حد فاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا جانبازان به اجرا درآمده است که ۶۰ مورد زوائدفیزیکی، نورهای غیرمتعارف، تابلوهای بصری و سایه‌بان‌های فرسوده جمع آوری شده است.

به گفته شهردار منطقه ۸؛ وجود زوائد خارج از محدوده ملک کسبه و شهروندان و سد معبر پیاده‌روها غیرمجاز بوده و نصب هرگونه زوائد و تابلو با اخذ مجوز از اداره امور اصناف میسر خواهد بود.

جمع‌آوری ۸۰ تُن زباله مسجد کوفه توسط شهرداری تهران

همچنین مسعود نوابی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ گفت: با هماهنگی تولیت مسجد معظم کوفه و شهرداری کوفه، نظافت و رفت و روب محوطه مسجد کوفه و مسیرهای منتهی به مسجد کوفه در شهر کوفه توسط نیروهای منطقه ۲۱ بطور مداوم در حال انجام است.

به گفته وی، در ۱۰ روز گذشته به طور میانگین، روزانه هشت تن زباله خشک جمع آوری و از مسجد منتقل شده همچنین مسیر پیاده روی مسجد کوفه تا مسجد سهله نیز بطور مرتب در حال پاکسازی است تا در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) مشکلی برای زائران بوجود نیاید.

جمع آوری حصار کارگاه مترو میدان کتاب

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ هم از جمع آوری کارگاه عمرانی و تاسیسات ایستگاه پایانی خط هفت مترو در میدان کتاب خبر داد.

وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری ایستگاه مترو میدان کتاب، به عنوان ایستگاه پایانی خط هفت، حصار کارگاهی مترو که سال‌ها علاوه بر اشغال فضای شهری، آلودگی بصری را نیز موجب شده بود عملیات جمع آوری حصار کارگاهی با هماهنگی شرکت مترو آغاز شد.

صالحی افزود: با توجه به شیب معابر منتهی به میدان کتاب، استقرار کارگاه عمرانی درمحوطه میدان کتاب موجب محدود کردن و نقص دید رانندگان و در نهایت کاهش ایمنی تردد شده بود که پس از جمع آوری کارگاه مترو و همسطح سازی، این فضای شهری ایمن می‌شود.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به طرح ساماندهی ترافیکی میادین منطقه افزود: به دنبال مصوبه شورای حمل و نقل ترافیک شهر تهران مبنی بر اصلاح هندسی و تبدیل میدان کتاب به تقاطع هوشمند، عملیات اجرایی این طرح پس از ایجاد زیرساخت‌های لازم آغاز می‌شود.

به گفته صالحی، با تکمیل این طرح ترافیکی سرعت تخلیه در این میدان بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته و با ساماندهی مشکلات ترافیکی، تردد عبوری در خیابان‌های فرحزادی، سرو آسمان‌ها و شهید نیارکی تسهیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha