۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85574859
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مادر شهیدان عباسی، آسمانی شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85574859
مادر شهیدان عباسی، آسمانی شد

تهران- ایرنا- مادر شهیدان«حسن و محمدرضا عباسی» به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، مرحومه حاجیه خانم زهرا عباسی گزافشانی مادر شهیدان والامقام «حسن و محمدرضا عباسی گزافشانی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، شامگاه سه شنبه در سن ۷۴سالگی در اصفهان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر بزرگوار دو شهید امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد از اصفهان به تهران منتقل شده و صبح پنج شنبه اول شهریور پس از تشییع در محله گلدسته منطقه چهاردانگه، در گلزار شهدای امام زاده عباس(ع) و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود.

مادر شهیدان عباسی، آسمانی شد

شهید حسن عباسی چهارم آبان ۱۳۵۰، در شهرستان ری چشم به جهان گشود. پدرش رضاقلی، موتورساز بود و مادرش زهرا نام داشت. دانش آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. پانزدهم مرداد ۱۳۶۶، با سمت خط شکن در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سینه و پا، شهید شد.

شهید محمدرضا عباسی فروردین ۱۳۴۹، در شهرستان ری دیده به جهان گشود و در دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید. پیکر هر دو شهید در گلزار شهدای امام زاده عباس(ع) آرام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha