۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85574866
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جاده چوپانان به انارک بازگشایی شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبر: 85574866
جاده چوپانان به انارک بازگشایی شد

اصفهان- ایرنا- جاده مسدود شده ناشی از ریزش کوه در محور چوپانان به انارک در استان اصفهان بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری این استان گفت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز(چهارشنبه)، ریزش سنگ از کوه در محل زنجیرگاه در محور چوپانان به انارک واقع در۸۰ کیلومتری شهر نایین، به انسداد یک طرف این محور منجر شد.

منصور شیشه‌فروش افزود: بلافاصله عوامل مدیریت بحران شهرستان نایین و تیم‌های فنی و عملیاتی اداره راهداری و پلیس راه به محل اعزام و اقدام به ایمن سازی محور و کنترل ترافیک خودروها کردند.

وی تصریح کرد: با اعزام ماشین‌آلات به محل، اقدامات لازم برای شکستن سنگ‌های فرو ریخته شده بر سطح جاده و انتقال آن از محل و بازگشایی جاده صورت گرفت و این محور اکنون گشوده شده است.

شیشه‌فروش ادامه داد: این حادثه، خسارت جانی برای سرنشینان خودروهای عبوری دربرنداشت.

جاده چوپانان به انارک بازگشایی شد

وی خاطرنشان کرد: ریزش سنگ بدلیل تغییرات شدید دما طی فصول مختلف از جمله سرما و بارندگی‌های زمستانی و گرمای شدید در ماه‌های اخیر و سست شدن دیواره ارتفاعات رخ می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان اداره کل صمت و اداره کل راهداری برای بررسی و اجرای طرح کاهش خطرهای احتمالی و تثبیت دیواره ارتفاعات و پیشگیری از وقوع حوادث محتمل به محل اعزام شده‌اند.

به گزارش ایرنا، انارک یکی از شهرهای کویری اصفهان است که در شمال شرقی این استان و در شهرستان نایین قرار دارد.

فاصله انارک تا نائین ۷۷/۳ کیلومتر و فاصله اصفهان تا انارک ۲۲۳ کیلومتر است، این شهرستان از شمال شرقی به چوپانان و از شمال غربی به زواره می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha