نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی شدت گرفت

مشهد -ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نظارت بر عرضه کالا و خدمات توسط واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی در آستانه دهه پایانی صفر افزایش یافته و شبانه روزی شده است.

محسن صیادی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در گشت مشترک روز گذشته مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با سایر دستگاه های نظارتی، یک واحد صنفی عرضه سوغات واقع در منطقه ثامن پس از تشکیل پرونده تعزیری برای آن پلمب شد.

وی ادامه داد: روز گذشته همچنین یک کافی شاپ در محدوده خیابان «قاضی طباطبایی» مشهد به علت تخلفات مکرر پس از تشکیل پرونده، پلمب و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد اظهار کرد: همچنین یک واحد صنفی «کافه قلیان» در محدوده خیابان «جلال آل احمد» نیز به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد.

وی گفت: بیشتر تخلفات این واحدهای صنفی گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی است.

صیادی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۶۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشهد صورت گرفته که ۳۱۰ مورد منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و ارجاع به تعزیرات شده است.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد پروانه کسب دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha