استاندار قم قهرمانی کشتی‌گیر نوجوان این استان در مسابقات جهانی را تبریک گفت

قم -ایرنا- استاندار قم در پیامی کسب مقام قهرمانی و دریافت مدال طلا در مسابقات کشتی نوجوانان جهان را به امیرمهدی سعیدی نوا کشتی گیر قمی تبریک گفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم ، در پیام سید محمدآقامیری خطاب به امیرمهدی سعیدی نوا بیان شده‌است:‌در فرصت‌های مغتنم زندگی انسان لحظاتی اندک وجود دارد که هر غیرتمند ایرانی با عشق به عزت و شرف مردم بزرگ و عالیقدر این سرزمین از جان مایه گذاشته و با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) پرچم بی نظیر و عالمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به اهتزاز درآورده و لحظه‌های طلائی و شورآفرین را برای خود و مردم رقم میزند. چه همت‌ها نموده و چه رنج‌ها برده تا گنجِ عشق مردم به خود را با نشان طلای جهان بدست آورد.

پیام حاکیست:بدین وسیله کسب مقام قهرمانی و دریافت مدال طلا در مسابقات کشتی نوجوانان جهان را به شما شیرمرد ورزش استان مقدس قم و شهر خون و قیام؛ این دیار باستانی و جاودانی در یگانه پرستی و شجاعت کم نظیر در عرصه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ‌و همچنین خانواده قهرمان‌پرور و بزرگوار جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده است:‌ امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منّان، تحت عنایات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (علیهم‌السلام) حسن عاقبت و توفیق روزافزون توأم با سعادت و سلامتی در راه خدمت به مردم عزیز و همیشه پیروز در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بالاخص ورزش قهرمانی؛ موفق و مؤید باشید.

«امیر مهدی سعیدی نوا» فرنگی کار قمی عصو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در بازی فینال وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان، با نتیجه ۶ – ۲ برابر پوکوتیلف از اوکراین به برتری رسید و صاحب نشان خوش رنگ طلای این رقابت‌ها شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۹ لغایت ۳۱ مردادماه در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha