۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85575914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جامعه ورزشی اردبیل در کنار مسیر پیشرفت دانیال ایزدی خواهد بود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیامی به‌مناسبت قهرمانی دانیال ایزدی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان اعلام کرد: جامعه ورزشی این استان همواره در کنار دانیال ایزدی بوده از او حمایت خواهد کرد تا بتواند به قله‌های جدیدی دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدعلی پهناور در این پیام که روز پنجشنبه منتشر کرد ، این قهرمانی را نه تنها یک نقطه عطف در زندگی ورزشی دانیال ایزدی بلکه الگویی برای تمام جوانان استان اردبیل دانست و اظهارامیدواری کرد با ادامه این روند، شاهد ظهور نسل جدیدی از قهرمانان ورزشی از دیار اردبیل باشیم که نه تنها در سطح ملی، بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز افتخارآفرینی کنند.

این مسئول ورزشی استان اردبیل افزود: قهرمانی دانیال ایزدی نه تنها افتخاری برای خود او، بلکه مایه مباهات و سربلندی برای استان اردبیل و کشور عزیزمان ایران است، این موفقیت نشان‌دهنده استعدادهای ناب ورزشی در استان ماست و امیدواریم که دیگر جوانان و نوجوانان نیز از این قهرمان الگو بگیرند.

وی همچنین تاکید کرد که این پیروزی می‌تواند الهام‌بخش نسل جدیدی از ورزشکاران باشد تا با انگیزه و عزم راسخ، در مسیر موفقیت گام بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین به نقش مربیان و خانواده دانیال ایزدی اشاره کرد و گفت: بدون شک، زحمات مربیان دلسوز و حمایت‌های خانواده در این موفقیت بی‌نظیر موثر بوده است ، آنها با تلاش و فداکاری خود زمینه‌ساز پیشرفت و شکوفایی این جوان مستعد شده‌اند و باید قدردان زحمات این افراد باشیم که در پرورش استعدادهای ورزشی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

پهناور تصریح کرد: ما باید به عنوان مسئولان تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت ورزشکاران فراهم شود. این حمایت‌ها شامل تامین تجهیزات ورزشی، برگزاری مسابقات و اردوهای تمرینی است که به تقویت روحیه قهرمانی در جوانان کمک می‌کند.

وی بر لزوم توجه به برنامه‌ریزی‌های منسجم در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: ما باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و فراهم کردن شرایط ایده‌آل به ورزشکاران کمک کنیم تا بتوانند در سطوح بالاتر رقابت کنند ، این امر نیازمند همکاری بین نهادهای مختلف، از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نهادهای دولتی است.

وی اظهارامیدواری کرد که این قهرمانی آغازگر موفقیت‌های بیشتر برای دانیال و سایر ورزشکاران استان باشد.

پهناور از تمامی نهادها و مسئولان خواست تا حمایت بیشتری از ورزشکاران جوان داشته باشند تا بتوانند در عرصه‌های بین‌المللی درخشش بیشتری داشته باشند و از دانیال ایزدی نیز خواست همچنان با تلاش و پشتکار ادامه دهد و در آینده نیز نماینده شایسته‌ای برای استان اردبیل باشد.

در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان که ۲۹ تا ۳۱ مردادماه در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد ، تیم ایران توانست با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز، با دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته، بار دیگر روی سکوی اول جهان قرار بگیرد.

جامعه ورزشی اردبیل از مسیر پیشرفت دانیال ایزدی حمایت می‌کند

تیم کشورمان در این رقابت‌ها، توسط آرمین شمسی‌پور در وزن ۴۸ کیلوگرم، امیرمهدی سعیدی نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۱ کیلوگرم، عمادرضا محسن نژاد در وزن ۸۰ کیلوگرم و علی اصغر دادبخش در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی تیمی، ایران با اقتدار و با ۱۴۰ امتیاز به‌عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های ازبکستان با ۱۱۳ و آذربایجان با ۱۰۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل نیز روز پنجشنبه در پیامی نوشت: در روزهای گذشته سیدمحمد موسوی در رقابت‌های آسیایی والیبال و روز گذشته دانیال ایزدی در رقابت‌های جهانی کشتی برای ایران عزیزمان افتخار آفریدند ، ضمن تبریک و خداقوت به نوجوانان عزیز اردبیلی برای حسن جعفری و محمد پرنیا ملی پوشان گلبالیست اعزامی به پارا المپیک نیز آرزوی توفیق داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha