نخستین نشست پاک‌نژاد با شورای معاونان وزارت نفت برگزار شد

تهران - ایرنا - نشست شورای معاونان وزارت نفت در نخستین روز کاری محسن پاک‌نژاد وزیر نفت دولت چهاردهم در این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایرنا از وزارت نفت، نخستین نشست شورای معاونان وزارت نفت صبح امروز (پنجشنبه، یکم شهریور) با حضور محسن پاک‌نژاد وزیر نفت دولت چهاردهم در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد و مدیران و معاونان در این نشست گزارشی از نحوه عملکرد خود در سال‌های اخیر ارائه کردند.

پاک‌نژاد پیش از این نشست همزمان با آغاز نخستین روز کاری در دفتر خود با تأکید براینکه راهکارهای قیمتی برای رفع ناترازی بنزین هرگز مدنظر نیست، گفت: راهکارهای غیرقیمتی که به بخشی فراتر از وزارت نفت یعنی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بازمی‌گردد، در دستور کار خواهد بود تا بدون افزایش قیمت بنزین امکان ایجاد تعادل در تراز تولید و مصرف فراهم شود.

وزیر نفت دولت چهاردهم در نخستین روز کاری‌ خود و در بدو ورود به وزارت نفت با حضور در مقبره شهدای ساختمان مرکزی این وزارتخانه به سه شهید گمنام والامقام ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

پاک‌نژاد روز چهارشنبه (۳۱ مرداد) با کسب ۲۲۲ رأی موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان وزیر نفت دولت چهاردهم انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha