تبریک رئیسان فدراسیون‌های ورزشی به احمد دنیامالی

تهران - ایرنا - رئیسان فدراسیون‌های ورزشی طی پیامی انتخاب احمد دنیامالی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در جلسه علنی روز چهارشنبه -۳۱ مردادماه- مجلس شورای اسلامی و پس از دو هفته بحث و بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رای‌گیری درباره وزیران پیشنهادی انجام شد و نمایندگان با رای حداکثری خود احمددنیا مالی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت چهاردهم انتخاب کردند.

رئیسان فدراسیون‌های ورزشی پس از این اتفاق، طی پیام‌هایی جداگانه انتخاب احمد دنیا مالی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان تبریک گفتند.

متن‌ پیام‌های روسای فدراسیون‌های ورزشی به شرح زیر است:

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی

بدینوسیله انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را در جایگاه خدمتگزاری وزیر ورزش و جوانان که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد، صمیمانه تبریک و تهینت عرض می‌نمایم. ضمن تشکر از جناب آقای کیومرث هاشمی وزیر پیشین ورزش و جوانان و خدمات شایسته و ماندگاری که طی مدت زمان تصدی وزارت ورزش داشتند، بر این باورم که قطعا شما به عنوان فردی از بدنه ورزش کشور و با کوله‌باری از تجربه نسبت به مسائل خورد و کلان جامعه ورزشی می‌توانید آینده روشنی را برای ورزش و در پی آن جوانان این مرزو بوم رقم بزنید. امید است در سایه الطاف الهی و توانمندی‌های ارزنده حضرتعالی شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش در همه ابعاد و در کشور عزیزمان باشیم.

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان

آشنایی ایشان از زوایای مختلف ورزشی به همراه تجربه یک دهه ورزش المپیکی، بارقه‌های امید را در دل تمامی علاقه‌مندان و مدیران ورزشی روشن کرده است. بدون شک‌ با بهره‌مندی از تجارب ارزنده خویش و همفکری و استفاده از نظرات متخصصان و صاحب نظران حوزه‌های مختلف ورزشی، گام‌های بسیار موثری در ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش کشور برداشته خواهد شد.

مهدی حیدری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی

عملکرد و پیشینه درخشان ورزشی و مدیریتی جنابعالی در حوزه ورزش نویدبخش فصل جدیدی در کارنامه وزارت ورزش و جوانان خواهد بود. امروز ورزش کشور شاهد معرفی فردی آشنا به ورزش، کاردان و باتجربه به مجلس شورای اسلامی جهت دریافت رای اعتماد از خانه ملت بود. بدینوسیله به نمایندگی از جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی کشور انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان که نشان از لیاقت، درایت، توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بی شک حضرتعالی به عنوان فردی از خانواده و بدنه ورزش کشور و با اشراف کامل نسبت به امور ورزشی و با تکیه بر تجربیات گران‌قدر خود راه‌گشای ورزش کشور خواهید بود. امید است به لطف پروردگار و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل عظیم ورزش کشور و مدیریت خاصه جنابعالی شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش و تغییر و تحولات مثبت و سازنده باشیم.

افشین هادی چگینی، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی

کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا و انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان که حاکی از توانمندی شما در امور مدیریت عالی ورزش کشور است را تبریک و تهنیت عرض نموده و اطمینان داریم با مساعدت‌ها، برنامه‌ریزی و دانش مدیریتی شما شاهد اعتلای ورزش در عرصه‌های گوناگون خواهیم بود. در جایگاه عالی وزارت ورزش و جوانان موفق و موید باشید.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی

با تقدیر از زحمات آقایان حمید سجادی و کیومرث هاشمی وزرای ورزش و جوانان دولت سیزدهم، اعتماد قاطع نمایندگان دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی برای قرار گرفتن در راس وزارت ورزش و جوانان به جنابعالی که دوره‌ی مدیریتی پرافتخاری در ورزش کشور داشتید و در عرصه‌های دیگر نیز منشا اثر و موفقیت بودید، مایه‌ی مباهات جامعه‌ی ورزش کشور است. آنچه در این برهه کنونی اهمیت دارد، قرار گرفتن ورزش کشور در مسیر توسعه پایدار در یک بستر همراه با تدبیر و آرامش است تا ورزش ایران اسلامی با رشد و تعالی، موجبات عزت و اقتدار کشور را فراهم آورد که حضور جنابعالی با اندیشه‌های راهبردی به این امید، جامه‌ی عمل می‌پوشاند. با تبریک به جامعه‌ی ورزش بابت این انتخاب رئیس جمهور محترم و اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت، برای جنابعالی آرزوی دوام سلامتی و استمرار در سربلندی در مسئولیت خطیر پیش رو دارم.

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر ورزش و جوانان که نشان از حسن اعتماد مجلس شورای اسلامی دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بی‌تردید، تخصص و تجارب ارزنده‌تان، چشم‌انداز روشنی را در تحقق اهداف عالیه ورزش به ویژه در بخش معلولین رقم خواهد زد. توفیقات روز افزون شما را درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان را با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون برنامه هفتم از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی

ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی و پاسداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، بدینوسیله کسب رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را به حضرتعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفته و این مسئولیت را مایه مباهات و خرسندی مجموعه ورزش در سراسر کشور می‌دانیم و این انتصاب شایسته را صمیمانه تهنیت عرض می‌کنم. تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های متعدد و متنوع اجرایی و راهبردی و کلان ورزش، نوید روزهایی پر از امید و تحرک به ورزش ایران اسلامی را می‌دهد و فدراسیون ورزش‌های همگانی هم با تمامی ظرفیت‌های خود همپای جنابعالی در خدمت به ورزش و در تلاش برای افتخارآفرینی برای کشور خواهد بود. دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت وفاق ملی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی

برخود لازم می‌دانم کسب رای اعتماد اکثریت نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و انتصاب جناب عالی را به عنوان وزیر ورزش تبریک عرض نمایم. امید است که حضور شما در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایت‌مدار با کوله بار گرانی از تجربه و در سایه منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و در سایه امام عصر (عج)، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش ورزش کشور باشد. همچنین لازم می‌دانم از زحمات و تلاش های برادر عزیزمان جناب آقای کیومرث هاشمی در مدت تصدی وزارت ورزش تقدیر و تشکر نمایم.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو

رای قاطع نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به جنابعالی برانتخاب رئیس جمهور محترم صحه گذاشت، این کسب رای اعتماد نشان از تائید مدیری متخصص، توانمند و از جنس ورزش است. ضمن آرزوی موفقیت برای حضرتعالی، امیدوارم عرصه ورزش با حضور شما در آینده پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد و در مسیر افتخار و اقتدار همچون گذشته گام بردارد. در پایان نیز از زحمات کیومرث هاشمی وزیر سابق ورزش و جوانان تقدیر و تشکر می‌کنم و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو

انتخاب جنابعالی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان با کسب رأی اعتماد اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی که نشان از تعهد، تخصص، توانایی و تجربه جنابعالی دارد را تبریک و تهنیت می‌گویم. تجارب ارزنده و نقش‌آفرینی جنابعالی در بخش‌های مختلف ورزش طی سال‌های متمادی نوید روزهای خوبی برای ورزش کشور را می‌دهد. رجاء واثق داریم این انتخاب امید و انگیزه را در بین جامعه ورزش افزایش داده و شاهد روزهای درخشانی در عرصه بین‌المللی خواهیم بود. دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت وفاق ملی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha